×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند/سیرجان می‌تواند به عنوان شهر نمونه فرهنگی و اقتصادی در کشور مطرح شود

به گزارش”سیرجان خبر”سرپرست جدید فرمانداری سیرجان در نخستین جلسه کاری خود میزبان اهالی رسانه شهرستان سیرجان بود.

محمد محمودآبادی در ابتدای این نشست خبری اظهارداشت:اهمیت ویژه ای برای مطبوعات قائل هستم ؛ چون خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند و شما خبرنگاران تهدید ها، فرصت ها ، نقاط قوت و ضعف را می بینید و آگاه هستید که در جای‌جای شهر چه اتفاقی می افتد و بر مشکلات مردم هم واقفید.

سرپرست فرمانداری سیرجان افزود :در تمامی مسئولیت هایم عملگرا بودم و عملگرایی یک اصل است و اگر در کاری موفق نشدیم بایستی واقعیت ها را به مردم بگوییم.

وی در ادامه افزود:مواردی را که در مراسم معارفه به عنوان شعار خود اعلام کردم ، برای یک مدیر اصول اساسی هستند که بتواند کارش را از پیش ببرد و مسئول واقعی باید پاسخگو باشد و من خود را در قبال این نشریات و مردم پاسخگو می‌دانم.

محمودآبادی اذعان داشت:صداقت یعنی چیزی را از مردم پنهان نکنیم و نباید سوال بی پاسخی در جامعه شهروندی سیرجان وجود داشته باشد.

وی در ادامه به اهمیت تعامل اشاره کرد و گفت: به زودی یک نشست صمیمانه با کلیه فرمانداران قبلی سیرجان خواهم داشت تا هم تاریخ شفاهی فرمانداری سیرجان را تدوین شود و هم از تجربیات آنها استفاده کنم. برای برون رفت از مشکلات و رفع موانع بایستی با همت مسئولان ادارات برای شناسایی و رفع موانع تولید و ارائه طرح های مفید در این راستا تلاش کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان سیرجان گفت:هدف دیگر رفع موانع برای زندگی بهتر است ، به عنوان مسئول اجرائی شهرستان یک بعدی نخواهم بود چراکه معتقدم باید زندگی بهتر را به مردم هدیه کنیم .

وی به اهداف دیگر خود اشاره کرد و گفت: گام بعدی رفع موانع تولیدات هنری است وقتی می‌گوییم سیرجان شهر فرهنگ و هنر است نباید در بحث تولیدات هنری مشکل داشته باشد، اقتصاد هنر در این شهر مشکل دارد و محصولات هنری ما به خوبی عرضه نمی‌شود در جهت رونق تولیدات هنری و حمایت هنرمندان اقدامات اساسی باید انجام شود و شورای فرهنگ عمومی وظیفه دارد در زمینه فرهنگ عامه تلاش کند رشد یک هنرمند سیرجانی در واقع رشد همه جانبه سیرجان است .

محمودآبادی خاطرنشان کرد: سیرجان با توجه به موقعیت خوبی که دارد می‌تواند به سرعت مسیر پیشرفت را طی کند ، به شرط وحدت و همدلی و به دور از حب و بغض و کینه و سیرجان می‌تواند به عنوان شهر نمونه فرهنگی و اقتصادی در جامعه مطرح شود در صورتی که به منابع انسانی و فرصت های سیرجان توجه ویژه شود.

وی اضافه کرد: عصر ارتباطات فقط به مفهوم ارتباط دیجیتالی نیست ، بلکه ارتباطات انسانی و رو در رو بین اندیشه های متعدد رکن اصلی آن است اگر ما اعتقاد داریم جامعه دینی و فرهیخته هستیم نباید اجازه بدهیم که تفرقه و جدایی فعالیت ها را مختل کند سال پیشرو سال کمک به معیشت مردم است وبایستی شهری بسازیم که در شان مردم باشد و زندگی سالم را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی تصریح کرد: شما اهالی رسانه بیشترین سهم را در مطبوعات استان دارید و امیدوارم فرصت مناسبی پیش آید که هر هفته به یکی از نشریات سری بزنم و از نزدیک با مشکلات و فعالیتهای آنها آشنا شوم . همچنین برگزاری نشست های فصلی هم یکی دیگر از برنامه های تعاملی می باشد که من با اصحاب رسانه خواهم داشت.

گزارش :هانیه درویش زاده

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.