×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
خدمات لشکر ۴۱ ثارالله بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد/بیانیه گام دوم انقلاب نشان از اعتقاد قلبی رهبری به جوانان است

به گزارش “سیرجان خبر” غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در یادواره شهدای دانش آموز و دانشجوی استان کرمان گفت: خدمات لشکر ۴۱ ثارالله بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد و کسانی که به تاریخ دفاع مقدس آشنایی دارند؛خدمات این لشکر ظفرمند را هیچ گاه از خاطره ها فراموش نمی کنند.

خدمات لشکر۴۱ ثارالله بر تارک انقلاب اسلامی می درخشد/کرمانی ها به وجود سردار قاسم سلیمانی ببالید

وی ادامه داد: این لشکر در حدود ۲۵ عملیات حضور داشت که در برخی عملیات سختترین نقطه از آن این لشکر بود ، جانفشانی های این لشکر در عملیات بدر هرگز در ذهن من و رزمندگان نخواهد رفت، بچه های ثارالله در کربلای ۴ و اوج حضور آن ها را در کربلای ۵ دیدیم که چگونه اروند را خجل کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: کرمانی ها و رزمندگان لشکر ثارالله بایستی بنازند و افتخار کنند که سردار سلیمانی فرماندهی آن ها را در دفاع مقدس و در نبردهای سخت عهده دار بود.

وی ادامه داد: ایستادگی و مقاومت رزمندگان دفاع مقدس به اندازه ای عمیق بود که دشمن را ضعیف تر از آنچه بود بر عالمیان نشان داد سلام خدا بر قشر دانشجو که دیروز ، امروز و فردا مملکت از آن آنها هست و خواهد بود.

غیب پرور بیان کرد: اینکه  از یک استان شهدای دانش آموز و دانشجو  این تعداد تقدیم اسلام شده است چیز کمی نیست و اگر این انقلاب را قیاس کنیم با انقلاب های فرانسه، هندوستان و روسیه ، کدام یک از این انقلاب در یک مقطع چنین جوانانی تقدیم کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به قسمتی از بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا می فرمایند ” مجاهدت های مردم در دوران دفاه مقدس و ماجرای صدر اسلام را نمایان و در جلوی چشم همگان قرار داد”.

سردار غیب پرور عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه که حاکم بود ذکر ، دعا و توسل بود و برادری ها موج می زد و فداکاریها و از خود گذشتگی ها موج می زد.

دیانت جوانان دیروز ما را در دفاع مقدس سرافراز کرد

وی ادامه : اکنون شما جوانان به مجلس شهیدان آمده اید و اگر بیاموزیم که جوانان دیروز مومن ترین جوانان این جامعه بودند شما را کافی است و یادتان باشد آن چیزی که ما را در دوران دفاع مقدس سرافراز کرد؛دیانت جوانان دیروز بود.

غیب پرور تاکید کرد: در عملیات حلبچه در منطقه ایران ارتفاعات سر به فلک کشیده گاهی ارتفاعات برف به ۴ متر می رسید یک روز صبح به ما گفتند ۴ نفر از بچه های کرمان آنجا یخ زدند آن روز روز تلخی بود اما این شجاعت و ایثار هیچگاه فراموش نخواهد شد.

بیانیه گام دوم انقلاب نشان از اعتقاد قلبی رهبری به جوانان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: عزیزان هیچگاه سنگر را رها نکنید بچه های کرمان در سرمای شدید یخ زدند؛ در کربلای ۵ قطعه قطعه شدند و سنگر را ترک نکردند و پای امام و انقلاب ایستادند ، همه باید یاد بگیریم که سنگر را رها نکنیم؛ همان طور که بچه های کرمان در کربلای ۵ قطعه قطعه شدند اما خم به ابرو نیاوردند.

این مقام مسئول  ادامه داد: شما جوانان اگر به مجلس شهیدان آمده اید که درس بگیرید؛ پس درس ایستادگی مقاومت را بیاموزید و در برابر دشمن فشل و سست نشوید بدانید دشمنان نظام و انقلاب به کمتر چیزی جز اضمحلال انقلاب راضی نیستند.

وی تشریح کرد: در بیانیه ی گام دوم رهبر معظم رهبری از سر اعتقاد و باور مخاطب اصلی خود را شما جوانان قرار داد؛ اما جوانان بایستی از چه کسی الگو بیگیرند؟ کسی جز دردانه کائنات که در خانه  علی مرتضی علی (ع) بود؟

عاشورا نتیجه بی بصیرتی مردمانی است که ولی را رها کردند/جوانان سنگر را ترک نکنند و پای امام و انقلاب بمانند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مقاومت و بصیرت زهرا(س) زمانی که تنها ۷۰ روز از واقعه غدیر گذشته بود یگانه دردانه عالم دفاع از حریم ولایت می کند، در زمانی که همگی کور بودن و خدا نکند انسان بخاطر قدرت و ثروت کور شود چرا که نتیجه آن کوری دل میشود خانه نشینی علی، غسل شبانه زهرا، گمنام بودن قبر دردانه پیامبر و ماجرا عاشورااگر مردم بی خردی نمی کردند آیا عاشورا اتفاق می افتاد؟

غیب پرور با تأکید بر اینکه عاشورا نتیجه بی خردی، بی صفتی و بی بصیرتی مردمانی است که ولی خود  را رها کردند، اظهار کرد:اصل مطلب ما در مجلس شهیدان این است که امام و رهبر و ولایت را رها نکنید حتی کسانیکه سر و سری با انقلاب ندارند و همراه نیستند آنها هم باید بر کرسی انصاف بنشینند و پیرو امام باشند.

رییس بسیج مستضعفین تشریح کرد: شما اولین استانی هستید که دومین اجلاسیه شهدا را برگزار می کنید، به خود ببالید،کرمانیها هوشمندند اولین موزه دفاع مقدس را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: کرمان یک استان بزرگ با مردمانی فرهیخته و مومن و انقلابیست شما جوانان امروز عهد کنید با شهیدان و هم صحبت شوید ، هر دانش اموز کرمانی یک شهید را انتخاب تا با او راز و نیاز کند بعد ببینید چه اتفاق مبارکی در زندگی هر یک از شماها خواهد افتاد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.