×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
خردسال ترین انیمیشن ساز ایران

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،گیتا حدادی کودک ۶ ساله سیرجانی است که با حضور در دوره یک‌ماهه انیمیشن‌سازی توانست هم عضو انیمیشن کشور شود و هم در انیمیشن‌سازی مهارت ویژه‌ای را پیدا کند.

مادر این انیمیشن‌ساز خردسال گفت: گیتا توانست با علاقه‌ای که از خود نشان داد بعد از حضور یک ماهه در دوره آموزشی به خوبی انیمیشن را با موضوعات مختلف بسازد که عضو ماهر موسسه انیمیشن سیرجان و کشور شود.

وی، توجه بیشتر مسئولان به هنرمندان و هنردوستان را خواستار شد و افزود: اگر این توجه معطوف هنرمندان شود، قطعا مشکلات هم با حمایت آنها برطرف می‌شود.

مسئول موسسه انیمیشن‌سازی سیرجان نیز اظهار داشت: گیتا حدادی تنها عضو خردسالی است که توانست به راحتی در ساخت انیمیشن موفق شود و به عضویت موسسه انیمیشن ایران درآید.

مهران حیدری ادامه داد: موسسه انیمیشن‌سازی سیرجان توانست رتبه‌های نخست جشنواره عمار و دانشگاه صنعتی شیراز را کسب کند و هم اکنون ۳۵۰ نفر عضویت موسسه انیمیشن سیرجان را دارند و آموزش می‌بینند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۳۰ نفر هم فارغ‌التحصیل شدند و مشغول به کار هستند و برای ادارات مختلف و همچنین شبکه یک سیما و شبکه های استانی برنامه‌سازی می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یادگیری و مهارت گیتا حدادی ما را به این مهم رسانید که کودکان هم می‌توانند، آموزش‌های انیمیشن را فرا گیرند در حالی که ما تاکنون فقط از رشته گرافیک و مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد هنرجو می‌پذیرفتیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.