×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
خروج آمریکا از سوریه نشانگر قدرت انقلاب اسلامی است / مدیریت ملت‌های مظلوم جهان توسط مقام معظم رهبری

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از راه آرمان؛ غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز صبح در نشست خبری ۹ دی در جمع خبر نگاران ضمن گرامیداشت رحلت آیت الله شاهرودی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و سالروز زلزله غم انگیز بم اظهار داشت : در آستانه ۹دی سالروز بصیرت و ولایت هستیم و باید این ایام را گرامی بداریم و با بصیرت و آگاهی قوی تر و به هنگام عمل کردن بتوانیم نقش خود را به عنوان یک انسان مسلمان انقلابی ادا کنیم ومدیون شهدا نباشیم.
وی گفت: ما حدود ۴ فتنه در خلال ۳۰سال گذشته داشتیم که شامل فتنه۷۸، فتنه ۸۸،فتنه دی ماه ۹۶ و حرکت هایی که امسال دشمن در دستور کار خود داد و در فضای مجازی سعی در اعتصاب و تجمع در کشور دارند.
ابوحمزه خاطر نشان کرد : بنابر این می طلبد که مراقب باشیم و اصحاب رسانه نیز شناخت و بصیرت لازم را ایجاد کنند تا مردم تحت تاثیر دشمن قرار نگیرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پاسخ به این سوال که چرا فتنه می‌شود و چرا برخی از افراد که جز خواص هستند وارد این عرصه می شوند ؛افزود: این فتنه ها به خاطر این است که دشمنان انقلاب ودر راس آن آمریکا استکبار ، اسرائیل و سلطنت طلبان به این جمع بندی رسیدند که یک جنگ ‌روانی تمام عیار بر علیه انقلاب ایجاد کنند و این دو هدف کلی دارد که شامل عدم ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با بهره گیری از رسانه ها می باشد .
وی سرعت انقلاب را در حال رشد و پیشروی دانست و عنوان داشت :اتفاقاتی همچون خروج آمریکا از سوریه نشانگر قدرت انقلاب اسلامی است و اتفاقات در یمن، غزه و سوریه همه برگرفته از ریشه انقلاب اسلامی است که با هدایت های امام (ره) و مقام معظم رهبری می باشد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد : حضور بیش از ۲میلیون نفر از کشور ما در اربعین و شیعه شدن چندین هزار مسیحی و یهودی به برکت انقلاب اسلامی است واین ها نکاتی است که استکبار و عوامل آن می‌دانند و به نوعی می خواهند جلوی صدور انقلاب را سد کنند .
ابوحمزه بیان کرد: هدف اصلی این است که مردم را باید در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب توجیه کنیم؛ انقلاب در حال رسیدن به هدف نهایی خود است لذا بحث هایی از قبیل سکه، ارز ،طلاق ،تحریم و آسیب های اجتماعی نمی تواندجلوی انقلاب اسلامی را بگیرد و این ها به دلیل ضعف مدیریتی است  مدیریت باید جهادی و انقلابی باشد
ابوحمزه دلیل اینکه فتنه‌ها در دستور کار دشمن قرار گرفته‌اند; این را به دلیل وحشتی دانست که آمرییها از انقلاب اسلامی دارند. انقلاب اسلامی در سطح عمل و دشمنان در سطح عکس العمل قرار دارند. دلیل عدم عمل به وعده اروپایی‌ها این است که آن ها از حرکت انقلاب اسلامی ترس دارند.
ابوحمزه از برکات انقلاب الگو گیری فرانسوی ها از انقلاب اسلامی که خود الگوی  دموکراسی و حقوق بشردر اروپا بودند، است.
وی همچنین علت فتنه‌ها را علت حرکت انقلاب اسلامی در منطقه و فرا منطقه دانست و ضعف بصیرت، دنیا طلبی و عدم اطاعت از رهبری راعلت شرکت بعضی در فتنه ها عنوان کرد.
تحلیل ایشان از شرایط کنونی این بود: در آینده نه چندان دور اتفاقات مهمی در جهت تقویت امت اسلامی با محوریت نظام جمهوری در منطقه رخ خواهد داد.
وی مشکل تورم، بیکاری ازدواج از این قبیل مشکلات را جزء مسائل  پیش پا افتاده دانست و ادامه داد: آمریکایی‌ها با این نکات قصد سرگرم کردن مردم را دارند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: بعضی آگاهانه و بعضی مغرضانه از بیرون مردم را درگیر مشکلات می‌کنند و به جای گفتن نکات قوت نکات ضعف گفته می شود.
فرمانده سپاه ثارالله گفت: بعضی  بدون مطالعه قبل و بعد انقلاب، مقایسه انجام می‌دهند. شاه در خاطرات خود به این اشاره کرد که جابه جایی نخست وزیر هم با نظر آمریکایی‌ها صورت میگرفت امروز کسی قدرت خط و نشان کشیدن برای انقلاب را ندارد.
با اشاره به شخصیت مقام معظم رهبری گفت: ایشان ملت‌های مظلوم جهان را مدیریت می‌کند. امروز پرداختن به توفیقات نظام در ۴۰سال بسیار مهم است و  برای مقابله با یاس و نا امیدی باید پیشرفت‌ها بیان شود.
وی گفت: رسانه‌ها نقش پل ارتباطی را دارند و نقش رسانه‌ها در بیان پیشرفت‌ها، ارزنده است.
وی افزود: در طول ۴۰ سال انقلاب دو شخصیت امام  و رهبری مورد تایید بودند و غیر از این دو شخصیت همه دچار مشکل بودند. ومسئولین در جایگاه خود باید مسولیت خود را به عنوان رسالت انجام دهند.
وی در خصوص وضعیت  کرمان گفت: در صورت برخورد با زالو صفتان طبق قانون، استان بهتری خواهیم داشت.
ابوحمزه فتنه  ۸۸ را برنامه ریزی ۱۰ساله از سال ۷۸ عنوان کرد ادامه داد: در فتنه ۸۸سران فتنه انقلاب اسلامی را تا لبه پرتگاه پیش بردند.
وی در آخر علت مشکلات داخلی را کمرنگ بودن حلقه اتصال بین رهبری و مردم ،مسولین و خواص دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.