×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
خروش انقلابی مردم سیرجان در روز قدس/نمایش موشک های بالستیک در راهپیمایی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”  مراسم راهپیمایی روز قدس ساعت ۱۰:۳۰ با حضور چند هزار نفری مردم روزه دار سیرجان از چهار راه رضوی تا حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

امروز یازدهم تیر ماه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در حالی برگزار شد که مردم روزه دار گرم ترین روز سال را سپری می کردند اما تشنگی و گرمای ۳۶ درجه مانع حضور مردم همیشه در صحنه سیرجان نشد.

در بین جمعیت می توان چهره ای متقاوت مردم روزه دار را دید از حضور پیرمردها تا نوزادان، سربازان و نوجوانان نیز حضور فعال و چشمگیری در مراسم امروز داشتند.

جمعی از جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس با برپایی استودیو صداوسیما به انتشار اخبار مربوط به آزادی قدس شریف کرده بودند در این برنامه مردم نیز با حضور بر روی صحنه نظرات خود را در خصوص آزادی قدس شریف ارائه می دادند.

امسال برخلاف سال های گذشته مسیر راهپیمایی روز قدس در سیرجان تغییر کرد و راهپیمایان از چهار راه رضوی به چهار راه موحدی و سپس حسینیه امام خمینی (ره) فریاد های ضد ستکباری خود را سر دادند.

برخی از افراد با در دست داشتن پرچم فلسطین اشغالی فریادهای خود را برای آزادی این کشور اسلامی سر می دادند همچنین پرچم تیپ فاطمیون و شهدای مدافع حرم نیز در بین جمعیت دیده می شد.

گروه‌هایی از مردم پلاکاردهایی در دست دارند که سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید به چشم می‌خورد.

* موشک‌های بالستیک ایران در راهپیمایی روز قدس

چند نمونه از موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران نیز در راهپیمایی روز قدس ماکت آنها توسط جمعی از بسیجیان ساخته شده و در مسیر راهپیمایی حمل شدند و این ابتکار برای اولین بار در سیرجان انجام شد.

موشک‌های بالستیک جمهوری اسلامی جزو جنجالی ترین موضوعاتی است که کشورهای غربی به خصوص آمریکا بسیاری از تحریم‌های ایران را به بهانه آزمایش و توسعه این موشک ها وضع کرده و خصوصا پس از اجرای برجام نیز از حجم این جوسازی‌ها کاسته نشده است

*حضور پر شور مسئولان در راهپیمایی

مسئولان شهرستان سیرجان از جمله امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان نظامی انتظامی ، دادستان سیرجان حضور چشمگیری در رهپیمایی روز قدس و حضور در بین مردم داشتند اما در این میان مسئولان ادارات دولتی نیز حضور کم رنگی در راهپیمایی داشتند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از غائبین مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.