×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
خصومت برخی دولت‌ها با ملت ایران موجب انزوای آنها می‌شود

hoseini emam jomeبه گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در حسینیه امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین امتیازی که در مذاکرات هسته‌ای ما کسب کردیم این بود که دشمن تسلیم ملت ایران شد.

وی عنوان کرد: اگر چه ما در این مذاکرات هسته‌‌ای امتیازاتی دادیم، اما امتیازات بسیاری هم از قدرت‌هایی که انکار حق هسته‌ای ما را داشتند، گرفتیم از جمله پذیرش حق هسته‌ای ملت ایران که در واقع با امضای آن تسلیم ملت‌، رهبری و دولت ایران شدند و دنیا فهمید این قدرت‌ها از جمهوری اسلامی ایران می‌ترسند.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: دنیا متوجه شد که نظام اسلامی ایران اهل گفت‌وگو و منطق است و در سیاست خود همیشه صادقانه با مردم دنیا حتی دشمنان خود حرف زده است و ما هیچ‌گاه به دنبال بمب اتم و حتی ابزاری نیستیم که تخریب کننده باشد.

وی افزود: اگر امروز تحریم‌ها تشدید نمی‌شود و کاهش می‌یابد، امتیاز دیگری بود که گرفتیم، اما ملت ایران هیچ‌گاه به دشمنانی که سال‌های سال با ما سر جنگ داشتند، اعتماد ندارد و با هوشمندی و اتحاد در مقابل هر توطئه ایستاده است.

حسینی ابراز داشت: وقتی که این قدرت‌ها ۳۴ سال می‌خواستند نظام اسلامی را نابود کنند و از هر حربه‌ای حتی جنگ و تحریم استفاده کردند و موفق نبودند، امروز بر سر میز مذاکره خواسته ما را قبول می‌کنند و این یعنی ایران اسلامی یک ابر قدرت در جهان مطرح شده است.

خطیب جمعه سیرجان گفت‌: تمام دولت‌ها طی ۱۰ سال گذشته تلاش کردند و زحمت کشیدند تا امروز نتیجه داد، ما در بحث انرژی هسته‌ای می‌گوییم که تمام ملت ایران و‌ مسئولان وحدت دارند و این کار بزرگ با امر رهبری  و ملت به پیروزی رسید، امروز مهم وحدت و همبستگی است.

حسینی به ضعف دشمن و استکبار در عملکرد خود در عراق‌، افغانستان و سوریه اشاره کرد و گفت‌: همین‌ها که ما را قبول ندارند، برای برون رفت از منجلاب ظلم و ستم در این کشورها تقاضای همکاری و دخالت نظام اسلامی در سیاستگذاری منطقه را دارند و این یک پیروزی بی‌نظیر برای ملت ما است که با اطاعت از اوامر ولی‌فقیه و رهبری کسب شده است.

وی افزود: هر‌کس و هر جناحی مطیع ولایت باشد، هم پیروز و هم سعادتمند است و غیر از این بازنده و حسابش از ملت ایران جدا است.

امام جمعه سیرجان سیاست احمقانه و به هم‌ریزی رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داد و گفت‌: مگر جهان نمی‌بیند ما به‌عنوان قدرت بر سر یک میز در کنار قدرت‌های دیگر نشسته‌ایم، چطور هنوز می‌خواهند این قدرت خدا‌دادی را که از راه امام حسین (ع) به ملت ایران داده شده است را بگیرند.

حسینی تصریح کرد: امروز ادامه خصومت برخی دولت‌ها با ملت ایران یعنی اضمحلال و انزوای جهانی خودشان و این دخالت‌ها به سود کسی نیست و از این سیاست باید پرهیز کنند.

وی به روز مجلس هم اشاره کرد و مدرس را شخصیتی استکبار‌ستیز دانست و گفت‌: امروز هم مجلس ما باید به فکر اقتدار نظام اسلامی و رفع مشکلات مردم در تمام زمینه‌ها از جمله مسائل اقتصادی باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.