×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
خواجویی نیامده رئیس شد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” اسماعیل خواجویی عضو جدید شورای شهر امروز در جلسه فوق العاده ای با کسب اکثریت آرا بعنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد.

جلسه شورای شهر صبح امروز با حضور یازده عضو برگزار شد که در نهایت از بین دو نامزد کرسی ریاست شورا محمد اسماعیل خواجویی با کسب ۶ رای ، نسرین امینی زاده چهار رای و یک رای سفید خواجویی بعنوان ریاست شورا انتخاب شد.

حال پس از گذشت شش ماه خالی بودن صندلی ریاست شورا این مسند به عضو تازه وارد شده شورا رسید، در همین رابطه محسن اسدی به همکارانش در خصوص انتخاب ریاست شورا گفت: درباره ریاست قبلی نکاتی را گفتم که متاسفانه عده ای از دوستان به آن توجه زیادی نکردند امیدوارم که آن قضایا دوباره تکرار نشود.


دستور کار جلسه روز گذشته شورا انتخاب رئیس بود که با غیبت غیر منتظره سرلشکر ایران نژاد و ایراندخت رضایی جلسه انتخاب هیئت رئیسه لغو و به صبح امروز موکول شد.
در جلسه روز گذشته که همراه با حواشی جالبی بود از یک طرف پافشاری اسماعیل خواجویی بر رای گیری و انتخاب رئیس در غیاب دو عضو با سابقه شورا و از سویی دیگر اصرار حمزه صادقی در مقابل خواجویی برای احترام گذاشتن به این دو عضو شورا بود که با نظر همه اعضا جلسه به امروز موکول شد.

نسرین امینی زاده که خود نامزد ریاست شورا بود در خصوص غیبت این دو عضو شورا گفت: شاید انتخاب برای همکارانم سخت باشد و از همه اعضا می خواهم که با استقلال رای ریاست شورا را انتخاب کنند.
محمد عسکری نیز گفت: جلسه شورا با غیبت این دو عضو رسمی است و اگر رای گیری هم کنیم به کسی بی احترامی نمی شود این دوستان می بایست به بقیه احترام بگذارند و در جلسه حضور یابند، حتی اگر رای سفید دهند.

به گزارش “سیرجان خبر”،  اسماعیل خواجویی پس از محمد ایرا نژاد  دومین عضو علی البدل است که در اواخر اسفند سال ۹۳  به شورای شهر راه یافت.

اسماعیل خواجویی در کارنامه خود سابقه عضویت در شورای شهر سیرجان را دارد، وی هم اکنون رئیس اتاق اصناف سیرجان است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.