×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
خواسته ملت و دولت لغو تحریم‌ها به طور کامل است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: غربی‌ها در تصمیمات خود هم بی‌کفایت هستند و با وجود امضای توافقنامه دچار سردرگمی هستند وگرنه هر مقامی نباید بعد از توافق حرفی بزند و نظری بدهد و این حرکات نا به جا یا اعمال تحریم‌های جدید با وجود توافق به معنای این است که آمریکا و غربی‌ها با خودشان هم صادق نیستند.

وی بیان کرد: بزرگترین توانمندی ایران اسلامی نیروی مردمی است که هشت سال بدون امکانات نظامی مقابل قدرت‌های دنیا ایستاد و امروز نیز دشمنان اعتراف به این قدرت نظام اسلامی دارند و ملت و دولت با همدلی و همزبانی برابر زورگویی‌ها می‌ایستند.

امام جمعه سیرجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: خواسته ملت و دولت لغو تحریم‌ها به طور کامل و نه مرحله‌ای است و آنجا که دشمن اعلام می‌کند، مذاکرات به خاطر ناتوانی از تغییر نظام در ایران است و یا آمریکا در کشتن مسلمانان با سعودی‌ها همکاری می‌کند و سوخت هواپیماهای مهاجم به یمن را بر عهده می‌گیرد و … این‌ها همان تشدید دشمنی علیه نظام و مردم ایران است و ما نمی‌توانیم اعتمادی را حاصل کنیم.

خطیب جمعه سیرجان حمله به یمن توسط رژیم سعودی را محکوم کرد و افزود: این مسلمان‌کشی را هیچ ملت و مذهبی نمی‌خواهد و ما از مردم عربستان درخواست داریم با هم متحد شوند و مقابل این ظالمان دست‌نشانده آمریکا و رژیم صهیونیستی بایستند تا هم ظلم به مردم عربستان تمام شود و هم ظلمی که آل سعود به مسلمانان در منطقه دارد، پایان پذیرد.

حسینی هتک حرمت به زائران نوجوان ایرانی در فرودگاه جده را جنایتی دیگر از آل‌سعود عنوان کرد و گفت: ناتوانی در اداره حکومت عربستان توسط رژِیم آل‌سعود هرج و مرج قدرت را تشدید کرده و مسئولان کشور باید با جدیت پیگیر مجازات عاملان این هتک حرمت باشند.

امام جمعه سیرجان از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران قدردانی کرد و گفت: ملت ما با توافق همراه با عزت موافق و با توافقی که بخواهد امور داخلی ایران را جاسوسی کند و به عزت و قدرت نظام اسلامی لطمه بزند، مخالف هستند.

حسینی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) افزود: تمسک عملی به سیره ایشان در زندگی را موجب حل مشکلات، کاهش طلاق، نبود دغدغه‌ها و بداخلاقی‌ها و عمل به قناعت و دوری از اسراف و تبذیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.