×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
خودسوزی یک صهیونیست دیگر به دلیل مشکلات اقتصادی در تل‌آویو

khod sozi esareilبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از فارس،شب گذشته یک نفر به دلیل سوختگی شدید ناشی از اقدام به خودسوزی به مرکز درمانی «شبا» منتقل شده است. این فرد خود را در یکی از خیابان‌های تل‌آویو به آتش کشیده است.

پلیس اعلام کرده است که این مرد ۵۵ ساله احتمالا به دلیل مشکلات اقتصادی دست به خودسوزی زده است. با این حال تحقیقات در این مورد در جریان است.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داده است که این فرد پیش از خودسوزی هیچ یادداشت یا پیامی در مورد انگیزه خود برای این اقدام بر جای نگذاشته است. هنوز خبری در مورد هویت این فرد منتشر نشده است.

ماه گذشته هم یک فرد ۶۵ ساله خود را در نزدیکی فروشگاهی در «نتانیا» به آتش کشید. وی در جریان این حادثه با ۷۰درصد سوختگی مواجه شد.

اولین مورد جدی از خودسوزی‌های اعتراضی را سال گذشته فردی به نام «موشه سلمان» انجام داد. وی در جریان این خودسوزی جان خود را از دست داد، اما در یادداشتی که از او به جا مانده، وی به شدت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و دیگر مقامات صهیونیست را مورد انتقاد قرار داده و نوشته است آن‌ها «هرآنچه من داشتم را به یغما بردند». پس از اقدام این فرد، زنجیره‌ای از خودسوزی‌های اعتراضی در فلسطین اشغالی به راه افتاد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.