×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
داوود قاسمی گزینه اصلی پست شهرداری سیرجان/ محسن اسدی استعفا داد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی“سیرجان خبر” اعضای شورای شهر سیرجان بار دیگر در آزمون سخت انتخاب شهردار مردود شدند و اعضایی که پس از یک ماه تلاش برای انتخاب شهردار منتخب رای خود را باز پس گرفتند و میدان رقابت را برای سایر کاندیداهای شهرداری سیرجان هموار کردند.
روز گذشته در جلسه علنی شورای شهر ارسال نامه اعتراضی اعضای شورای شهر به شورای حل اختلاف استان به رای گذاشته شد که این نامه با کسب سه رای موافق ۶ رای مخالف و یک رای سفید معتمدی را از گردونه رقابت حذف کرد.
در این جلسه سرلشکر ایران نژاد وضعیت وخیم شهرداری سیرجان را مربوط به سال های ۸۱ دانست و گفت:ای کاش جناب کامیاب نامه معتمدی را به نهاد های نظارتی ارسال می کرد و پس از آن نظر می دادند و جریاناتی که در شهرداری سیرجان بوجود آمده مربوط به سال های ۸۱ است که به یکباره با هجوم چندین نیرو به شهرداری این اوضاع نابسامان را رقم زد.
وی بیان کرد: انحلال یک نهاد مدنی مثل شورا کار بسیار ناشایستی است اگر تخلفی صورت پذیرد مبنی بر شخص است و نباید مجموعه شورا زیر سوال برود.
نسرین امینی زاده نیز با تکذیب خبر اقدام فرماندار برای انحلال شورا اظهار داشت: من در جلسه ایی که با فرماندار داشتم ایشان اقدام خود را برای انحلال شورا تکذیب کردند و متذکر شدند که تنها نامه ایی برای استانداری ارسال شده مربوط به عملکرد شورای شهر بوده و آقای رفیع آبادی نیز در استانداری حرف های فرماندار را نیز تایید کرده است.
محسن اسدی پس از مخالفت اکثریت اعضای شورای شهر با عدم ارسال اعتراض نامه به شورای حل اختلاف خطاب به حمزه صادقی گفت: بنده نامه استعفا خود را یک ماه پیش به شما دادم و خواهش می کنم که با استعفای بنده موافقت فرمایید زیرا ماندن در این شورایی که اعضای آن سست رای هستند و منافع شخصی را بر  منفعت شهر ترجبح می دهند صلاح نیست.
ایران نژاد خبرنگار نیز با رونمایی زود هنگام از کاندیدای مورد نظر شهرداری سیرجان داوود قاسمی شهردار پیشین سیرجان را بعنوان گزینه اصلی معرفی کرد اما حمزه صادقی که گویا دلش می خواست در همین جلسه داوود قاسمی را شهردار کند و مصمم بر انتخاب او بعنوان شهردار بود که با مخالفت اعضا جلسه بعدا بعنوان جلسه تصمیم گیری انتخاب شهردار معرفی می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.