×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
درخشش تنیسورهای سیرجانی در مسابقات بین المللی کیش

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” ششمین دوره مسابقات پیشکسوتان در شش رده سنی سینگل و دوبل به میزبانی زمینهای تنیس المپیک کیش به مدت ۵ روز برگزار شد و در رده سنی ۳۵ سال امیر مهذب نیا از تهران مقام اول رو کسب کرد ، امیر افشار از تهران و مهدی قاسمی از سیرجان به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده سنی ۴۵ سال احمد ورمزیان از البرز به مقام نخست رسید، محسن سلیمانی پور از اصفهان و علیرضا درآگاهی از سیرجان به ترتیب به مقامهای دوم و سوم رسیدند.
همچنین در رده سنی ۵۰ سال نوید کوثر از فارس اول شد و فردین غیبی از کرمان به مقام دوم رسید و در رده سنی ۵۵ سال نیز حسین قیصر از شیراز مقام اول رو کسب کرد و مطلب ایمان زاده از تهران دوم شد.
این مسابقات در بخش دو نفرد در دو رده برگزار شد و تیم دونفره احمد ورمزیان و فردین غیبی در رده سنی ۴۵ سال مقام نخست را بدست آوردند و تیم دو نفره برادران سلیمانی پور از اصفهان دوم شدند و در رده سنی ۳۵ سال تیم دونفره امیر مهذب نیا و مرتضی جعفر از تهران مقام اول را کسب کردند و تیم دو نفره مطلب ایمان زاده و امیر افشار از تهران دوم و تیم دونفره علیرضا درآگاهی و مهدی قاسمی از سیرجان سوم شدند.
سرداوری این مسابقات بر عهده علی تهرانی بود و سینا ابراهیمی و جلال شمشیری داوران این مسابقات بودند.
لازم بذکر است تیم تنیس سیرجان متشکل از آقایان علیرضا درآگاهی،مهدی قاسمی،محمد رضا آزادآور و وحید علیپور به سرپرستی مهدی اکبری در این دوره از مسابقات حضور داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.