×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دستگیری باند سارقان احشام در سیرجان

به گزارش “سیرجن خبر” محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی سرقت احشام به صورت شبانه توسط گروهی از افاغنه همراه با ضرب و شتم مالباختگان، موضوع به صورت ویژه دستور کار ماموران پلیس آگاهی سیرجان قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد تعدادی افاغنه با شناسایی محل نگهداری گوسفندان در آغل های حومه شهر و شناسایی کامل این آغل ها در روز از لحاظ فیزیکی، اصول ایمنی و نوع سکونت افراد در محل اعم از خانوادگی و فردی، در موقعیتی معین با استفاده از یک دستگاه وانت پیکان مبادرت به سرقت می کرده اند.

ایرانژاد گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند که سرکرده این باند دارای چندین محل سکونت در شهرستانهای همجوار است، بنابراین دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با همکاری پلیس آگاهی شهرستان شهربابک وی دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری سایر اعضای این باند، تصریح کرد: متهمان در اعترافات خود با بازسازی صحنه های سرقت تاکنون به ۵٠ فقره سرقت احشام در شهرستان سیرجان متعرف شده اند که مشخص شد کلیه احشام را به یکی از دامداران حومه شهر سیرجان می فروخته اند.

ایرانژاد با اشاره به ارزش ۱۰ میلیارد ریالی احشام سرقت شده، اظهار کرد: پلیس برای برخورد با هرگونه اقدام مجرمانه لحظه ای تعلل نخواهد کرد اما ضرورت دارد سازمان ها و نهادهای دخیل در تولید نظم و امنیت، سهم خود را در این زمینه ادا کنند و یاری گر پلیس باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.