×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دستگیری رمال آینده نگر در سیرجان

به گزارش سرویس حوادث “سیرجان خبر” سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه چندی پیش با فردی در خیابان که خود را دعانویس و آینده نگر در مورد زندگی افراد معرفی کرد آشنا شدم که این فرد، به بهانه آینده نگری و اتفاقات آینده زندگیم، مبلغ ۳۳۵ میلیون ریال وجه نقد را طی دو مرحله دریافت کرد.

وی افزود: به دنبال این گزارش موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ایران نژاد افزود: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد متهم فردی غیر بومی و کلاهبردار است و چندین فقره سابقه رمالی در پرونده خود دارد.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات به دست آمده اقدامات ویژه پلیسی برای دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی محل های اختفاء وی، سرانجام متهم دستگیر و در تحقیقات انجام گرفته به کلاهبرداری از شهروندان با بهانه دعانویسی و رمالی با شگردهای مختلف اعتراف کرد.

سرهنگ ایران نژاد اظهار داشت : این کلاهبردار پس از شناسایی سوژه های خود و بررسی و تحقیق در مورد زندگی آنها از افراد محل و همسایگان، با در اختیار داشتن اطلاعات فردی، از سوژه ها خود، اقدام به کلاهبرداری می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان در ادامه با اشاره به اینکه این متهم از طریق دادسرا روانه زندان شد تصریح کرد: افراد کلاهبردار معمولا شیک پوش، حراف و ولخرج هستند و با دادن وعده ازدواج، تامین شغل، حل مشکلات، دادن گذرنامه و گواهینامه و … قصد کلاهبرداری را دارند که شهروندان باید با هوشیاری پس از اطمینان از نیت پلید طرف مقابل مراتب را سریع به مراکز ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.