×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دستگیری عاملان تخریب خودرو پراید در سیرجان

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در گفتگو با خبر نگار “سیرجان خبر” گفت: شامگاه چهاردهم آذرماه ماموران پلیس ۱۱۰ سیرجان طی تماس تلفنی شهروندان در جریان تخریب شیشه های یک دستگاه خودرو سواری پراید قرار گرفتند.

وی افزود: گزارش های اولیه نشان از این داشت، افرادی ناشناس با در دست داشتن سلاح سرد، شیشه های یک دستگاه خودرو پراید را در خیابان ولیعصر سیرجان تخریب کرده اند و از محل گریخته اند، بنابراین شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام پلیس ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات سیرجان در رصد های اطلاعاتی، هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی های قضائی موفق شدند هر ۴ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد :در تحقیقات پلیس مشخص شد که در تاریخ چهاردهم آذرماه در محور کرمان – سیرجان بین راننده و سرنشینان دو دستگاه خودرو درگیری لفظی به وجود آمده که در پی این درگیری، یکی از طرفین در صدد انتقام جویی از طرف مقابل برآمده و برای عملی کردن نقشه خود به محل کار طرف مقابل- که نمایشگاه اتومبیل بوده – مراجعه کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خاطرنشان کرد: عاملان این تخریب به محض رسیدن به محل مورد نظر و مواجهه با بسته بودن درب نمایشگاه اتومبیل، اقدام به تخریب شیشه های خودرو پراید پارک شده جلوی درب نمایشگاه کرده و بلافاصله از محل متواری شده اند در حالی که خودروی پراید متعلق به احدی از شهروندان بوده که نقشی در این ماجرا نداشته است.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به معرفی همه متهمان این ماجرا به مرجع قضایی، یادآور شد: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه ایجاد ناامنی، رعب و وحشت در بین مردم و اعمال مجرمانه به شدت و مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.