×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دشمنان اسلام به دنبال توطئه چینی هستند

به گزارش “سیرجان خبر”حجت السلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفت: حالا که دشمنان متحد و همصدا با برنامه‌های متعدد علیه نظام اسلامی توطئه چینی می کنند، رسانه‌ها باید مسئولانه در خدمت نظام باشند و توطئه‌ها را نقش بر آب کنند.

امام جمعه سیرجان به حادثه تروریستی در حرم رضوی اشاره و تصریح کرد: مدتی جریان سازی تفرقه بین شیعه و سنی و مردم ایران و افغانستان در فضای مجازی به طور جدی در جریان بود و نشان از یک توطئه بزرگ علیه نظام اسلامی داشت تا اینکه به مرحله شهادت دو روحانی خوشنام در خراسان رسید.

وی گفت: اگر این حادثه را دنبال کنیم فردی که از گروه های تکفیری بود یک سال قبل با همین هدف وارد مشهد می شود تا برای یک غائله و آشوب نقشه خود را عملی کند و حالا می توان به عمق این توطئه پی برد و هرگز سنی و شیعه در میدان دشمن بازی نمی کنند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: بیش از ۴۰ سال است که خانواده ها و برادران افاغنه اعم از شیعه و سنی میهمان ما در نظام اسلامی بوده و همراه ما در مقابله با استکبار آمریکایی و غرب در کنار رزمندگان ایرانی در دوران دفاع مقدس و حتی لشکر فاطمیون قرار گرفتند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: این افراد پیش‌قدم برای مبارزه با استکبار هستند و شهدای فراوانی را تقدیم اسلام کردند و حالا هم همچنان برای حفظ دین اسلام متحد هستیم و ما بیشتر از گذشته از نقشه ها و توطئه های دشمنان آگاهی داریم.

خطیب جمعه سیرجان، آینده نظام اسلامی و قدرت مسلمانان در منطقه را خوب توصیف کرد و گفت: چرخش ۱۸۰ درجه ای کشور پاکستان در مقابله با سیاست های غرب و آمریکا، گفتمان مقاومت در غرب آسیا، گفتمان غالب در فلسطین و کرانه باختری، عملیات استشهادی جوانان فلسطینی در به هلاکت رسیدن صهیونیست ها ، به ثمر نشستن مقاومت مردم یمن و پیشنهاد آتش بس از سوی آل سعود که ذلیل حملات جوانان حزب الله یمن شد و ترس صهیونیست ها از اتفاقات به وجود آمده و بیداری ملت ها علیه آنان و ظلم آمریکایی ، آینده درخشان ملت های مسلمان و پیروزی نظام اسلامی را در پی دارد.

وی ادامه داد: غرب باید باور کند دیگر هیچ جایگاهی در اعمال سیاست های مستکبرانه خود در منطقه نخواهد داشت گرچه ما می دانیم توطئه های همه جانبه شان همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه سیرجان به سخنان مقام معظم رهبری در اولین روز ماه مبارک رمضان در محفل نورانی انس با قرآن کریم پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ماه رمضان را ماه ضیافت و گستره بی‌نهایت رحمت الهی خواندند و تطهیر قلب و انس همراه با تدبّر در قرآن را از عوامل مهم بهره‌مندی انسان از ضیافت پروردگار کریم برشمردند.

وی ادامه داد: معظم له تلاوت مستمر و انس با قرآن را موجب ارتباط بیشتر با پروردگار عنوان فرمودند.

حجت السلام حسینی اظهار داشت: ان شاالله جلسات خانگی قرآن کریم همچنان فعالیت داشته باشد تا نیروهای جوان قرآنی تربیت شوند و جلسات خانگی نزدیک مساجد نیز در مساجد برگزار شود و میزبانی جلسات قرآنی رونق تداوم داشته باشد.

امام جمعه سیرجان به مناسبت های مختلف هفته از جمله روز ملی انرژی هسته ای، قطع رابطه سیاسی با آمریکا ، سالروز شهادت صیاد شیرازی و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد.

نمازگزاران جمعه سیرجان امروز پس از اقامه نماز جمعه در راستای حفظ وحدت بیشتر برای مقابله با توطئه دشمنان نظام اسلامی و همچنین محکومیت ترور دو نفر از روحانیون سرشناس مشهد در حرم امام رضا (ع) و بصیرت و بیداری لازم برای مقابله با توطئه های مستکبران غرب و آمریکا شعارهایی چون “یاایهاالمسلمون اتحدو اتحدو” ، “این سخن جاوید روح خدا است ام الفساد قرن ما آمریکا است”، “آمریکای جهانخوار سردمدار استکبار”، “تنها راه سعات وحدت و استقامت در سایه ولایت” ،” مرگ بر آمریکا”، ” مرگ بر اسراییل” و “مرگ بر آل سعود” و “مرگ بر منافق” سر دادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.