×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
دشمن در صدد ایجاد تفرقه است ومی‌خواهد اتحاد و همبستگی را خدشه‌دار کند/ تفکر بسیجی در جهان اسلام گسترش یافته است

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: دشمن در صدد ایجاد تفرقه است و به هر بهانه‌ای می‌خواهد اتحاد و همبستگی را خدشه‌دار کند تا بتواند به مقاصد شوم خود برسد و امروز ما نیز در برابر دشمنان تحمل می‌کنیم تا به پیروزی کامل که نزدیک است، برسیم .

امام جمعه سیرجان از ریاست قوه قضائیه قدردانی کرد و افزود: وی مبارزه جدی با فساد دارد و برخورد انقلابی هم در این زمینه به خرج می‌دهد و به همین واسطه با توطئه‌های گوناگون ترور شخصیت و تخریب می‌شود که باید فراموش نکنیم حضرت آیت‌الله بهشتی هم ابتدا ترور شخصیت و در اذهان عمومی تخریب شد تا اینکه ترور شد و به شهادت رسید.

وی ابراز داشت: رئیس‌جمهور آمریکا و رژیم صهیونیستی همگی دارای خصوصیت ظلم و چپاول‌گری هستند، آن‌ها ضد خدا و ضدانسان بوده و به دنبال منافع خودشان هستند و و برایشان ظلم و تعدی به ملت‌ها هم معنی ندارد چون در خواسته خود و توسعه‌طلبی حد و مرزی ندارند.

امام جمعه سیرجان گفت: رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ظلم می‌کند و توان مقاومت هم برابر این مردم مبارز را ندارد و در صدد ایجاد هرج و مرج در منطقه اعم از عراق، لبنان و سوریه است که ملت‌ها باید نگذارند دشمنانشان به اهداف خود برسند.

وی به رزمایش الی بیت‌المقدس در شهرستان اشاره کرد و بیان کرد: فرمان بسیج فقط فرمان حضور فیزیکی در مقابل تهدیدات نیست، بلکه نقش بسیجیان یک فرهنگ و تفکر بوده که در حال حاضر در عالم اسلام گسترش یافته است و باید آن را روز به روز گسترش دهیم و فرمان تشکیل بسیج مستضعفان مختص به یک زمان خاص نیست و این رزمایش‌ها حکایت از آمادگی همیشگی جوانان در مقابل توطئه‌های دشمنان است.

خطیب جمعه سیرجان به اهمیت نهادینه‌شدن فرهنگ مطالعه هم پرداخت و اضافه کرد: همه تلاش کنیم این فرهنگ در خانه، جامعه و ادارات و محل کار اجرا شود و تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان هم هست که تمامی ادارات سطح شهرستان دارای کتابخانه شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.