×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دعوت مسئولین سیرجان به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” مسئولین شهرستان سیرجان در پیام هایی جداگانه از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کردند.

امام جمعه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:مردم ما چشم بصیرت دارند و در راهپیمایی ۱۳آبان حضور چشم گیری خواهند داشت.
حسینی در ادامه افزود:روزگار روزگار نابودی و افول آمریکا و عزت اقتدار جمهوری اسلامی است ،و باید به خودمان افتخار کنیم که در این راهپیمایی حضور پیدا میکنیم .

وی در پایان اظهار داشت: در خواست داریم از تمام اقشار دانش آموزان دانشجویان و…در این روز استکبار ستیزی روز بسیار مهم یوم الله به یاد امام و شهداد حضور پر رنگی داشته باشند.

فرمانده سپاه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار سیرجان خبر گفت:۱۳ آبان ماه در تقویم ما به عنوان روز مبارزه با استکبار نامگذاری شده است این سه واقعه مهم که در تاریخ ۱۳ آبان در تاریخ معاصر ما وجود دارد که مهم ترین آن تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ است و روز ۱۳آبان ۵۷ شهادت تعدادی دانش آموز و دانشجو در دانشگاه تهران به دست مأموران شاه و ۱۳آبان ۱۳۴۳روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه است.
سرهنگ مهدوی فرد اذعان داشت:با توجه به اینکه در گذشته مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره)به روزهای سرنوشت ساز خود لبیک گفتند درحال حاضر نیز دانش آموزان سیرجانی به همراه مردم و مسئولین به امام خود حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) لبیک خواهند گفت و همان گونه که امام فرمودند عزیزان من صبور باشید که پیروزی نهایی نزدیک است انشاالله در راهپیمایی ۱۳آبان به اطاعت از فرمان امام(ره) پرشور تر و پر انگیزه تر در جهت منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) حضور خواهیم داشت.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی : آمریکایی ها با بدعهدی ، بداخلاقی و بد رفتاری که با ملل جهان و توهین هایی که به جوانان عرب در روزهای گذشته داشته است و همچنین اتفاق زشت و ناپسندی که در سفارت عربستان در آنکارا افتاد ماهیت خود را به جهانیان نشان داده است .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.