×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
دعوت مسئولین شهرستان سیرجان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، مسئولین شهرستان سیرجان در پیام هایی جداگانه از مردم برای شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، دعوت کردند.

متن این پیام ها بدین شرح می باشد:

emam jomee1

پیام نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان حضرت حجت الاسلام  حاج سید محمود حسینی:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۲ بهمن یوم الله است و امسال ۲۲ بهمن مهم تر از همه سالهای قبل است که انشالله حضور باشکوه مردم پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های سران آمریکا بدهد که این حضور قطعا با شور و باشکوه خواهد بود، به امید اینکه همه عزیزان خصوصا مردم شجاع و ولایی سیرجان حضور بسیار با شکوهی را داشته باشند.

tohidi

توحیدی؛ فرماندار شهرستان سیرجان نیز ضمن تاکید بر تقویت وحدت بین اقشار مختلف مردم و مسئولین گفت: این انقلاب مدیون خون شهدا و دلاوری های جانبازان و اسرای عزیزاست. وقتی می توانیم دین خود را به آن ها ادا کنیم که در راهپیمایی سالروزپیروزی انقلاب اسلامی شرکت کنیم تا در قیامت در محضر شهدا شرمنده نباشیم.

shamsadini

منوچهر شمس الدینی؛ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان نیز در پیامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و پیروزی آن در ۲۲ بهمن نقطه عطفی برای بشریت امروز بود، چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران تمام مبانی الهی اخلاق معنوی جایگزین نیازهای مادی بشر شد و در واقع همه بشریت نه تنها مردم عزیز ایران بلکه تمام مردم جهان مدیون انقلاب اسلامی ایران هستند و به عنوان یک وظیفه  انقلابی که امروز مایه عزت، اقتدار، آزادی و سربلندی مسلمانان حتی در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران هست و بر همه لازم است که انشالله در سالروز پیروزی انقلاب یعنی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و با حضور حماسی خودشان یک بار دیگر به استکبار جهانی و سر سپردگان آنها که در فکر تصرف و تسلط بر جهان هستند نشان دهند که پیروزی از آن اسلام عزیز و بیسجیان است.

 bakhshi

دادستان شهرستان سیرجان نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در این راهپیمایی گفت: با توجه به این که امسال سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی فرماندهی کل قوا حضرت ایت الله خامنه ای(مدظله العالی) نامگذاری شده و با توجه به حساسیت خاصی که در مقطع کنونی وجود دارد و عنایت به مقطع زمانی خاصی که الان است مردم هر چه پرشور تر و پر صلابت تر در این حماسه سیاسی شرکت کنند انشالله با حضور چشمگیری که خواهند داشت یاد امام و شهدا را گرامی خواهند داشت و این حماسه عظیم را هر چه باشکوه تر انشالله به منصه ظهور خواهند رساند.

DSC_0685

حجت الاسلام یعقوبی؛ امام جمعه موقت شهر زیدآباد ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر شکوه اقتدار و عظمت الهی در ایران اسلامی جلوه کرد و اسلام ناب محمدی (ص) حیاتی دوباره یافت مردم به کمک نفس مسیحیایی معمار کبیر انقلاب اسلامی حریف شاه ملعون شدند حریف صدام شدند و با تبعیت از رهنمودهای حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) حریف رژیم صهیونستی نیز شدند و در روز ۲۲ بهمن با حضور خویش نشان خواهند داد که حریف آمریکا نیز می شوند مردم در روز ۲۲ بهمن نشان خواهند داد مدافع میراث گرانبهای امام راحل و بنا به وصیت ایشان در همه صحنه های انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن که از جمله عظیم ترین آنهاست شرکت خواهند داشت.

hasanpour2

همچنین شهباز حسن پور؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر هم ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی فردا تجدید پیمانی است با آرمان های امام خمینی(ره) و تودهنی محکم دیگری است بر یاوه گویان مستکبر جهانی. بنده از مردم شریف سیرجان دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در این راهپیمایی، حافظ و نگهبان دستاوردهای انقلاب عزیزمان باشند.

 saeidi

مهریار سعیدی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیز م با عرض تبریک به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خدمت تمام شهروندان شهر سیرجان، از تمام مردم انقلابی و شهیدپرور این شهر دعوت کرد تا با حضور پر شور خود در این راهپیمایی عظیم، حماسه سازشکوه و عظمتی دیگر از ایرانیان در جهان باشند و باعث دفع توطئه های دشمنان این مرزو بوم شوند. هر چه قدر این حضور گسترده تر باشد خواری و ذلت آمریکا و هم پیمانانش افزونتر است.

 گفتنی است راهپیمایی فردا از چهارراه رضوی (اشکذری) آغازشده و به طرف مزار شهدای گمنام (پارک هادی) ادامه خواهد یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.