×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
دفاع لازمه امنیت و آرامش جامعه است/ امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند

به گزارش “سیرجان خبر” مراسم تحلیف گردان حمزه سید اشهداء و افتتاح دو طرح در مرکز دریایی سیرجان و آغاز طرح واکسیناسیون ناویان و کارکنان وظیفه در مرکز آموزش دریایی شهدای سیرجان با حضورامیر حمزه‌علی کاویانی جانشین نیروی دریایی ارتش امروز مراسم سردوشی و تحلیف گردان‌ حمزه سیداشهداء در مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان گزار شد .


در این مراسم امیر کاویانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع لازمه امنیت و آرامش جامعه است و اگر این اقتدار دفاعی را نداشتیم قطعا دشمنان در جنگ و توطئه ها ی فراوانی که علیه نظام اسلامی داشتند پیروز می شدند و این عرصه دفاع مقدس بود که اقتدار را مقابل هجمه های دشمنان نشان داد و به اثبات رساند.


جانشین نیروی دریایی ارتش بیان کرد: ما فرزند شهادت و عاشورا هستیم و فرزندان شهادت امروزه منادی آزادی و عزت در جهان هستند و به فرموده رهبری دفاع مقدس ما گنجی است که ذخیره آن باید به یادگار بماند و به نسل های آینده برسد.


وی گفت : وقتی امپراطوری شوروی از هم پاشید آمریکایی ها سرمست غرور شدند و خود را پیروز میدان جهانی می دانستند و در مقابل ملت ایران و نظام اسلامی به همراه غربی ها دست به تهاجم زدند اما غافل ازاین بودند جوانان ما در دفاع مظلومانه خود و با قدرت ایمان پیروز می شوند و حالا با این اقتدار دفاع مقدس رژیم صهیونیستی که شعار از نیل تا فرات را سر می داد حالا خودش را محصوردر مرزها و گنبد آهنین کرده واین زندانی شدنش از ترس ناشی از قدرت جبهه مقاومت ، حزب االله و حماس است.


امیر کاویانی اذعان کرد : در گام دوم انقلاب هستیم واقتدار ما به گونه ای است که از حیات خلوت آمریکایی که خود را مقتدر می بیند سوخت و بار را به ونزوئلا و لبنان می رسانیم و نیروی دریایی به تدبیر گهربار فرمانده معظم کل قوا، تبدیل به یک نیروی دریایی راهبردی شده است و امروز جوانان ما در نیروی دریایی نقش‌آفرین اقتدار هستند.


جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: وظیفه ما صیانت از منافع جمهوری اسلامی است و همیشه صلابت در دریا را داشته و داریم و در گام دوم انقلاب نیز همگام با فرمایشات مقام معظم رهبری در تربیت جوانان حرکت می‌کنیم.


امیر کاویانی اظهار کرد: صدام دراردوگاه شرق بود ولی چه اتفاقی افتاد که آمریکا این صدام را به سمت خود کشید و حمله نظامی را علیه ما آغاز کرد و تجهیزات کامل نظامی را در اختیارش گذاشت و با همه این توطئه ها و قدرت نظامی که ما مظلومانه در مقابل آنان ایستادیم پیروز شدیم و این باید برای جوانان امروز ما و نسل های آینده سرمشق و الگو باشد.


وی گفت: ما امروز به نقطه ای از عزت و قدرت رسیده ایم که غربی ها به دنبال ما هستند زیرا در عراق ، سوریه ، یمن سردرگم شدند و از افغانستان هم فرار کردند لذا این ها ازبرکات ۸ سال دفاع مقدس و پیروزی در مقابل قدرت های جهانی است.


کاویانی سقوط رژیم های وابسته به آمریکا را از برکات دفاع مقدس عنوان کرد و گفت : این اثرات انقلاب است که رژیم های اسلامی جایگزین دولت های وابسته می شوند و اگر روزی ۲۰ هزار کیلومتر مربع کشور ما توسط دشمنان تصرف شد که حتی یک وجب هم در تصرفش نماند افتخار کنیم و ببینیم نظام اسلامی ما در چه جایگاه اقتدار جهانی است به برکت این اقتدار مثلث شوم وهابی ،غربی ، صهیونیستی نفس های آخررا می کشند.


در ادامه این مراسم امیرحسین مردان فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان با اشاره به آمادگی و هوشیاری ناویان و فرماندهان در برابر دشمنان نظام اسلامی گفت : ناویان ما دوره های آموزشی خود را به پایان می رسانند و آماده خدمت و پاسداری از مرزهای کشور هستند که مفتخر به مراسم تحلیف شدند.
فرمانده مرکز اموزش دریایی سیرجان این مرکز را بزرگترین مرکز آموزش نیروی دریایی در کشور عنوان کرد و افزود: آموزش‌ها در قالب تکنیک‌های نظامی و تخصصی و همچنین عقیدتی و سیاسی و برنامه های فرهنگی در طول دوره آموزش است.


در پایان این مراسم که حجه الاسلام صنعت پور رئیس عقیدتی و سیاسی نیروی دریایی ارتش حضورو جمعی از مسئولین محلی هم حضور داشتند از خانواده شهدای دریایی سیرجان ناویان برتر در بخش‌های آموزشی تجلیل به عمل آمد و ناویان وارد مرحله جدید آمادگی برای پاسداری از میهن شدند.


سپس امیر کاویانی ساختمان اسکان و آموزش یکی از گردانها آموزشی و همچنین سالن ورزشی تربیت بدنی با نام شهید ناوباندوم وظیفه فخرالدین فلک نازی با زیربنای ۴۵۵ متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ نفر در هرسانس در رشته های کاراته ، تکواندو ، بوکس ، جودو و کشتی را افتتاح کردند.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.