×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دلیل کمبود سیمان از زبان رئیس اداره صمت سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” رئیس اداره صمت شهرستان در خصوص کمبود سیمان در سطح شهرستان سیرجان گفت: متاسفانه در روزهای پایانی سال گذشته شاهد کمبود سیمان در سطح کشور بودیم که به تبع آن در شهرستان نیز بسیاری از همشهریان جهت تامین سیمان موردنیاز خود با مشکل مواجه شدند، یکی از دلایل عمده این کمبود عرضه، متوجه کاهش تولید سیمان به واسطه تعطیل شدن چند کارخانه به دلیل بهسازی و نوسازی خط تولید کارخانه ها بوده است.

محمدرضا خواجویی اذعان کرد: یکی دیگر از دلایل مهم کمبود سیمان، افزایش صادرات برخی از کارخانه های تولیدی سیمان می باشد که موجب کمبود و کاهش موقت آن در داخل کشور می شود همچنین در این بین عده ای افراد سودجو و واسطه هستند که معمولا در بزنگاه های اینچنینی مزید بر علت می شوند و شبکه عرضه و توزیع را دچار مشکل می نمایند و برای جلوگیری از سوء استفاده این دست از افراد در اداره صنعت و معدن شهرستان سیستم بازرسی و نظارتی ویژه ای طراحی کرده ایم که در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: البته طبق آمار و اطلاعات موجود، اخیرا حوزه ساخت و ساز در کل کشور شاهد رشد و افزایش بوده و همین موضوع افزایش تقاضای سیمان را در پی داشته است.

خواجویی ضمن اشاره به تمهیدات صورت گرفته در خصوص تامین سیمان مورد نیاز شهرستان گفت:
از همان ابتدای کمبود سیمان، مسئولین شهرستان در کارگروه های مختلف بحث تامین سیمان مورد نیاز شهرستان را در دستور کار قرار دادند و در همین راستا محموله قابل توجهی سیمان خریداری شده که به زودی وارد شهرستان می شود و در شبکه توزیع قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از جمله احتکار، گرانفروشی می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.