×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
دولت باید مشکلات اقتصادی را با مشارکت مردم رفع کند

به گزارش“سیرجان خبر” سید ابراهیم فاقعی در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: نباید برای مشکلات مردم منتظر نگاه بیگانگان و کسانی باشیم که ما را تحریم کردند.

وی تصریح کرد: دولت باید به کمک مردم اقتصاد مقاومتی را که دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی است به مرحله عمل رساند و به این اصل توجه کند که هیچگاه دشمنان به کمک ملتی نمی‌آیند که مستقل باشد.

امام جمعه موقت سیرجان گفت: تحریم‌ها اگر چه مشکل‌ساز بوده است، اما مزیت آن بیشتر از مشکلاتش است و ملت ما فهمید که باید راه پیشرفت و اقتدار را بدون حمایت دیگران طی کند و امروز اگر تحریم کارساز نبوده است این تفکر ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

فاقعی همچنین مردم را به صرفه‌جویی و رعایت فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی دعوت کرد و افزود: در زندگی شخصی هم کسانی موفق هستند که به اندازه درآمد خود خرج می‌کنند تا مجبور به تمنا و التماس در برابر دیگران نباشند.

وی با محکوم کردن سیاست‌های استکبار در سوریه، بحرین و عراق بیان داشت: خداوند به همه مسلمانان جهان این توفیق را بدهد که به کمک مسلمانان منطقه در برابر ظلم رژیم صهیونیستی و آمریکا بشتابند و امروز که وهابیت در قالب مسلمان همدستی با آمریکا در کشتار مسلمانان دارد باید بداند که جوابگوی خون مسلمانان است و مزدور استکبار شدن به غیر از ظلم به مسلمانان چیز دیگری نیست.

خطیب جمعه سیرجان به مناسبت‌های ماه رجب اشاره کرد و از همگان خواست که از لحظه‌ها و فرصت‌های این ایام استفاده کنند.

فاقعی با اشاره به سالروز درگذشت مرحوم دکتر حاج علی حاج‌صادقی پزشک خیر سیرجانی که ۲۰ سال پیش دار فانی را وداع کرد از متمکنین و پزشکان خواست همانند این پزشک برجسته به فکر فقرا باشند.

مرحوم دکتر حاج‌صادقی حامی فقرا و موسس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان بود و تمام دارایی خود را وقف آستان قدس رضوی کرد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.