×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
دولت باید نسبت به عقد قراردادهای خارجی دقت مضاعف نماید/ مسئولین شهرستان نسبت به نفوذ عناصر فرصت طلب در سطح شهر توجه ویژه ای داشته باشند

به گزارش “سیرجان خبر” نماینده ولی فقیه و امام جمعه سیرجان در خطبه های نمازجمعه امروز از مسئولین شهرستان خواست نسبت به نفوذ عناصر فرصت طلب در سطح شهر توجه ویژه ای داشته باشند و برنامه هایی که در قالب فرهنگی، برگزار می شود را بررسی کرده و با مجوز رسمی از شورای فرهنگ عمومی شهرستان، اجازه اجرا داده شود.

حسینی این زمینه امر به معروف و نهی از منکر را حائز اهمیت دانست و گفت: انجام ندادن این فریضه الهی را سبب گرفتار شدن در عذاب الهی دانست و در شرایط کنونی، از مسئولین شهرستان می خواهیم تا در خصوص مرتفع کردن مشکلات اقتصادی مردم، اقدام فوری انجام دهند.


 حسینی گفت: دولت باید نسبت به عقد قراردادهای خارجی دقت مضاعف نماید و منافع ملی و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار دهد.
وی افزود: تصویب برجام هیچ سودی برای مردم نداشت و امروز دشمنان با راه انداختن جنگ اقتصادی، مردم ما را در تهیه اقلام مصرفی ناتوان کردند.
امام جمعه سیرجان با اشاره به بررسی بودجه ۹۸ در مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان مجلس درخواست نمود نسبت به افزایش بودجه های فرهنگی اقدام چشمگیری انجام دهند.
حسینی با اشاره به ناکارآمدی حیله های دشمنان افزود: ایستادگی مردم در برابر استکبار، بسیاری از توطئه ها را خنثی و آنان را مجبور به عقب نشینی کرده است.
وی با اشاره به اقدامات دشمن در خصوص جنگ نرم گفت: تکرار و تایید صحبت های مستکبرین در داخل، نشاندهنده حضور این افراد در پازل دشمن است و دشمن در هر مرحله ای که از ملت ایران سیلی خورده، عقب رفته و با برنامه ای دیگر به میدان آمده و این بصیرت است که به کمک ملت ایران خواهد آمد.


برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.