×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دومین پیروزی تیم آرمان گهر سیرجان در لیگ دسته یک کشور

به گزارش سرویس ورزشی “سیرجان خبر” از سری مسابقات لیگ دسته اول تیم های آرمان گهر سیرجان و شهرداری تبریز از هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر روز گذشته در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم رفتند.

در دقیقه ۱۲ بازی، داور خطای مشکوک به پنالتی را روی امیر محمودآبادی اعلام نکرد و همان توپ را چند ثانیه بعد بازیکنان شهرداری تبریز درون دروازه آرمان گهر قرار دادند تا نتیجه بازی یک بر صفر به نفع تیم مهمان شود.

در دقایق پایانی نیمه اول داور بازی خطا به روی امین اسدی را پنالتی تشخیص داد و عباس پورخسروانی بازی را به تساوی کشاند تا دوتیم نیمه اول را با نتیجه مساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم بازی را شاگردان شهبا با تغییر سیستم هجومی وارد زمین شدند و با حرکات تمرین شده و زیبا و پاس های زیبای عباس پورخسروانی موفق شدند دوبار توسط امین اسدی به گل برسند.

دقایقی بعد نماینده تبریزی موفق شد اختلاف را به یک گل رسانده و امیدوار به تساوی کشاندن بازی شود امادر ادامه آرمان گهر سیرجان با ارائه عملکردی منطقی اجازه عرض اندام به این تیم تبریزی نداد.

گفتنی است آرمان گهر موفق شود دومین پیروزی خود در لیگ یک را مقابل تیم علم و ادب تبریز به دست آورد شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.