×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
دیدار استاندار کرمان با خانواده شهید الله دادی

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، استاندار کرمان صبح روز گذشته در جریان سفر یک روزه خود به سیرجان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با خانواده شهید الله دادی دیدار کرد.

استاندار کرمان در این دیدار ضمن اشاره به رشادت های سردارشهید الله دادی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن گفت: شهید الله دادی از پیشکسوتان جهاد و شهادت بود، دلاوری های این شهید در دوران دفاع مقدس مخصوصا زمان حضورش در تیپ ادوات لشکر ۴۱ ثارالله بر هیچ کس پوشیده نیست.

سرهنگ شمس الدینی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیرجان در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: شهادت سردار الله دادی نشان داد که انقلاب اسلامی ایران برای کمک به جبهه مقاومت از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد و تا آزادی قدس شریف در کنار مردم فلسطین، لبنان و سوریه باقی خواهد ماند.
فرماندار سیرجان نیز از برگزاری یادمان این سردار بزرگوار در سیرجان خبر داد و گفت: جزئیات برگزاری این یادمان در حال بررسی است و هفتاد میلیون تومان اعتبار برای آن اختصاص داده شده تا با بهترین کیفیت این یادواره برگزار شود.
منصور مکی آبادی اظهار داشت: کتاب زندگی نامه این شهید نیز در حال تدوین است و در سالگرد این شهید منتشر خواهد شد.

استاندار کرمان در ادامه این سفر از خانواده شهید خلیل اصغری اولین شهید دوران مبارزات انقلاب اسلامی شهرستان سیرجان نیز دیدار کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.