×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
دیدار فرد هتاک به آیت‌الله مهدوی کنی با هاشمی+عکس

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از  فارس، روز سه‌شنبه ۹۳/۳/۲۴ جمعی از اصحاب رسانه با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دیدار کردند که حضور «مهدی خزعلی» در این دیدار جای بسی تامل و تاسف است.

 

وی که ظاهرا از گردانندگان جلسه دیروز بوده است، پس از به کما رفتن آیت‌الله مهدوی کنی، طی یادداشتی موهن، مسائل توهین‌آمیز متعددی را به رئیس مجلس خبرگان رهبری نسبت داد.

 

 

مهدی خزعلی که از فعالان فتنه ۸۸ هم می‌باشد در یادداشت هتاکانه خود به قدری الفاظ زشت و ناپسند به کار برده است که خبرگزاری فارس از بازنشر حتی بخشی از آن هم معذور است.

حال سوال اینجاست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که همواره بر رعایت مشی «اعتدال» تاکیده داشته و دوستان و اطرافیان خود را از «بدگویی» و «هرزه زبانی» بر حذر داشته‌اند چطور حاضر شده فردی را که هتاکانه به «همرزم انقلابی‌اش» نازسا گفته است را در این دیدار به حضور بپذیرد؟!

آیت‌الله مهدوی کنی در بخشی از خاطرات انقلابی خود درباره هاشمی می‌نویسد: «… در سال ۱۳۵۳ تا مدتی من نمی‌دانستم که آیت‌الله طالقانی بازداشت شده‌اند، چون زندانی بودم و از بیرون زندان خبر نداشتم. همان شبی که مرا گرفتند آقایان هاشمی، طالقانی و لاهوتی را هم گرفته‌بودند؛ صبح‌ها وقتی آقای هاشمی نماز می‌خواندند مقید بودند که هر روز قرآن بخوانند. ایشان یک مدتی قبل از صبحانه بعد از اینکه قرآن می‌خواندند به مطالعه‌ی آیات می‌پرداختند. آقای هاشمی در این جهت خیلی پرکار بود. همان کاری را که الان بخشی از آن چاپ و منتشر شده، می‌نوشتند. ایشان از اول قرآن شروع کردند و یک قسمت از وقت‌شان درباره‌ی قرآن می‌گذشت. یک قسمت دیگر وقت‌شان به خواندن زبان فرانسه نزد آقای دکتر شیبانی می‌گذشت. یک مقداری هم سابقاً انگلیسی خوانده بودند که در آن موقع تمرین زبان داشتند. نمی‌دانم الان بلدند یا نه، ولی در آن زمان صبح‌ها این کار را انجام می‌دادند…».

 

 

در پایان مشاهده صفحه فیس‌بوک مهدی خزعلی هم خالی از لطف نیست!

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.