×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
دیدار مسئولین، بسیجیان و پاسداران سپاه سیرجان با ائمه جمعه شهرستان/تصاویر

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” مسئولین، بسیجیان و پاسداران سپاه سیرجان با ائمه جمعه شهرستان صبح امروز در دفتر امام جمعه سیرجان دیدار کردند.

در این دیدار چند ساعته ابتدا سرهنگ منوچهر شمس الدینی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و عظمت آن گفت: در میان جنگ ها دو جنگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند: یکی واقعه کربلا و دیگری دفاع مقدس است.
وی گفت: حمله ناجوانمردانه استکبار جهانی با محوریت آمریکا به فرماندهی صدام تکرار واقعه کربلا را داشت و متنفس ترین جنگ بعد از حماسه حسینی، دفاع مقدس است.
شمس الدینی افزود: دشمنان انقلاب که با پیروزی جمهوری اسلامی شکست خوردند و پایگاه اقتصادی خود را در منطقه خاورمیانه از دست دادند در صدد رویارویی فیزیکی با جمهوری اسلامی برآمدند و در ۳۱ شهریور یک هجوم بسیار گسترده و بین المللی را انجام دادند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان تصریح کرد: رویدادی به بزرگی جنگ تحمیلی در خاورمیانه رخ نداده است و حضرت امام در روز اول جنگ فرمودند: صدام به اراده خودش جنگ را آغاز نکرده است و از آستین آمریکا بیرون آمده است.
منوچهر شمس الدینی ادامه داد: عربستان امروز محور شیطنت در منطقه است و تا سه سال پس از جنگ، دلارهای نفتی عربستان پشتیبان صدام بود.
وی در پایان گفت: دفاع مقدس هنر است و جنگ ما دفاع بود و همان گونه که حضرت امام فرمودند: جنگ ما کارخانه آدم سازی است و ملت ایران ۳۸ سال پای انقلاب قهرمانانه ایستاده است و در بسیاری از موارد جلوتر از مسئولین ایستادگی کرده اند.
در ادامه این دیدار امام جمعه سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید یقین روز به روز در جامعه بیشتر شود؛ یقین به این که این انقلاب هرگز شکست نمی خورد.
حسینی افزود: از اول انقلاب تا به امروز جنگ و تحریم و داعش را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته اند و ما آسیب و جنگ تحمیلی را تجربه کرده ایم و یقین بدانیم که آمریکا و متحدانش نابود می شوند و جمهوری اسلامی ایران است که می درخشد.
حسینی ضرورت وحدت در جامعه را مهم دانست و افزود: باید در کنار یقین، وحدت نیز در جامعه روز به روز بیشتر شود. دشمن در همه زمینه های اقتصادی و نظامی شکست خورده است و وحدت ما را هدف قرار داده است و می خواهد از روزنه ها نفوذ کند.
امام جمعه سیرجان تصریح کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و باید از فتنه ۸۸ درس بگیریم که دشمن چگونه نفوذ کرد و ما را در مقابل هم قرار داد.
حسینی در پایان با اشاره به عظمت عید سعید غدیر پرداخت و عنوان کرد: عید سعید غدیر به معنای امامت و ولایت است. یعنی علی سرپرست امت و بشریت است و وظیفه مردم اطاعت از ولایت است و راه پیروزی ما در اطاعت از ولی فقیه بوده که نتیجه آن پیروزی برای همه مردم است.

گفتنی است در پایان این مراسم از ائمه جمعه شهرستان با اهدای هدایا از سوی مسئولین تقدیر شد.

https://sirjankhabar.com/wp-content/uploads/2016/09/8-2.jpg

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.