×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
رئیس کل دادگستری استان کرمان به منظور رسیدگی به مشکلات قضائی مردم به سیرجان سفرکرد

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز به همراه معاونین خود برای پاسخگوی به درخواست های حقوقی و قضائی شهروندان به شهرستان سیرجان سفر کرد.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در این دیدار مردمی به مدت ۳ ساعت با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان پاسخگوی درخواست های حقوقی و قضائی شهروندان بود که به درخواست های قضائی ۱۰۶ نفر از شهروندان سیرجانی رسیدگی نمود.

مدیر روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان گفت:علاوه بر دیدار‌های مردمی که به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه در دادگستری کرمان برگزار می‌شود،رئیس کل دادگستری استان کرمان با سفر به شهرستان های مختلف استان به صورت ویژه با مردم مناطق مختلف دیدار و گفتگو می کند .

وی عنوان کرد: در این ملاقات به مسائلی از قبیل”مشکلات مربوط به زندانیان، تبدیل قرار، اعسار و تسریع در رسیدگی “پرداخته شد و مسائل مختلف دیگر نیز در درخواست‌های مردمی بود که در جهت حل و فصل همه مسائل مطرح شده دستور مساعد قانونی صادر شد.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر دو روزه به شهرستان سیرجان علاوه بر بازدید از شعب دادسرا و دادگاه و ملاقات مردمی، با توجه به شعار سال مبنی بر رونق تولید مقامات ارشد قضائی استان کرمان از نزدیک از چند کارخانه صنعتی در این شهرستان بازدید بعمل خواهند آورد.

بصیریان درر پایان افزود:دیدار با مسئولان شهرستان،شرکت در مراسم سوگواری اباعبدالحسین(ع) و دیدار با قضات و کارمندان اداری از دیگر برنامه های سفر نماینده عالی دستگاه قضائی استان به شهرستان سیرجان خواهد بود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.