×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
راهپیمایی اربعین تبلور عشق و ایمان به اسلام و نهضت سرخ عاشورا است/باید با همدلی و همکاری ملت‌های منطقه ریشه تروریسم کنده شود

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: برای ملت ما انتخاب هر نامزد در آمریکا تفاوتی نداشت زیرا هر دو مخالف اسلام، کشور و ملت ما هستند.

امام جمعه سیرجان بیان داشت: بدعهدی، دشمنی و توطئه‌های سردمداران کاخ سفید فراموش‌نشدنی است و ادامه دارد و باید همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرموده‌اند، فقط تکیه بر خدا و توان و استقلال خود داشته باشیم.

وی گفت: علائم فروپاشی آمریکا آشکار است و امروزه ظلم آمریکا به مردم جهان و حمایت از تروریسم و کشتار و جنایات ترای رسیدن به منافع مستکبرانه خود، مردم را به ستوه آورده و ما هم باید برای اقتدار، وحدت خود را روز به روز بیشتر کرده و با توان خود و استقلال به دست آمده در مقابل هر توطئه‌ای بایستیم.

حسینی به پیاده‌روی عظیم کاروان اربعین اشاره و اظهار کرد: این کاروان تبلور عشق و ایمان به اسلام و نهضت سرخ عاشورا در دفاع از اسلام ناب محمدی است که در حقیقت اقتدار شیعه در مقابل تفکر وهابی‌ها و سلفی‌ها است و بزرگان دین و علمای اسلامی هم به این پیاده‌روی اقتدا می‌کردند و خودشان جزو این کاروان بودند.

خطیب جمعه سیرجان پیروزی‌های اخیر مردم و ارتش عراق در موصل و مردم و ارتش سوریه را در حلب نتیجه رشادت و پایمردی آنان در دفاع از کشور و ملت خود عنوان کرد و گفت: امروزه شیطنت آمریکا آشکار است.

حسینی افزود: دشمن مستکبر درصدد ایجاد دولتی مسلح و تروریست در رقه مانند رژیم جعلی صهیونیستی است تا ضمن انحراف اذهان جهانی از جنایات اسرائیل قدرت تروریستی دیگری به کمک این رژیم جعلی آمده باشد و ظلم و کشتار مسلمانان و مردم منطقه ادامه داشته باشد.

وی افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران را نیازمند تفکر بیشتر مسؤولان دانست و گفت: این اقدام به صلاح کشور نیست و اینها دشمن هستند و هیچ‌گاه به نفع ملت و نظام اسلامی قدم برنمی‌دارند و باید مواظب توطئه‌ها در روابط بود.

حسینی به مناسبت‌ها از جمله روز کتاب و کتابخوانی اشاره و عنوان کرد: چراغ ما علم است و امروزه نیاز جامعه مطالعه و افزایش علم و آگاهی است.

امام جمعه سیرجان به حضور معاون اول رئیس جمهور در روز دوشنبه هفته آینده و افتتاح طرح‌های صنعتی اشاره کرد و بیان داشت: در این سفر مشکل آب شرب مردم هم که دغدغه همیشگی به خاطر وجود آرسنیک بالا دارند، باید در دستور کار جدی و اقدام فوری قرار گیرد.

وی به حضور پیکرهای دو شهید سیرجانی که در حادثه سامرا به شهادت رسیدند، اشاره کرد و گفت: باید با همدلی و همکاری ملت‌های منطقه ریشه تروریسم از منطقه کنده شود که این امر به‌زودی محقق می‌شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.