×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
راه اندازی مجموعه ورزشی تختی

stadiomبه گزارش“سیرجان خبر” طی جلسه ای که هفته گذشته در شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور در تهران بین مدیر منطقه شرکت ، مهندس منادی ،کاویانی مدیر فنی اداره ،مهندس علی اکبری معاونت فنی اداره کل و اصغر حدیدی رئیس اداره ورزش و جوانان در شرکت توسعه تهران برگزار شد در این جلسه مقرر شد که پروژه تختی هفته آتی با تمام نواقصی که در پروژه موجود است در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان قرار گیرد.

شرکت سازه گستر آب و خاک به عنوان پیمانکار موظف است ظرف مدت یکماه اقدامات لازم را جهت رفع نواقص بعمل آید در غیر این صورت طبق مقررات و ضوابط عمومی کار فرما (شرکت توسعه اماکن ورزشی) اعمال خواهد شد.

در جریان این تحویل و تحول در همین هفته چمن مصنوعی این مجموعه که توسط شرکت آسیا چمن اجرار گردید  از سوی شرکت تحویل اداره ورزش خواهد شد.

لازم به ذکر است که پروژه استادیوم ورزشی تختی سیرجان در سال ۱۳۸۶ توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور به عنوان کارفرما به شرکت سازه گستر آب و خاک به عنوان پیمانکار با زیر بنای ۵۰۰۰ مترمربع با قراردادی مبلغ ۱۶/۳۹۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال منعقد شده است طبق این قرارداد پروژه مذکور قرار بوده در سال ۱۳۹۰ تحویل شود که تا کنون به تاخیر افتاده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.