×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
رای ۹۵ درصدی مردم سوریه به بشار اسد رای به حاج قاسم سلیمانی بود

به گزارش “سیرجان خبر” فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم افتتاحیه تیپ شهید الله دادی با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، راهی برای ترویج آرمان‌های شهدا در میان نسل جوان انقلاب است گفت: شهیدان زنده امروز باید آرمان های شهدا را به جامعه امروز برای حفظ کیان از دستاوردهای انقلاب اسلامی انتقال دهند.

سردار معروفی اذعان کرد: اگر امنیت و آرامش کنونی ایران در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد و دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند به برکت خون پاک شهدا است.

وی عنوان کرد: شهید الله دادی ۳۴ سال همه وجودش که جانش بود را در طبق اخلاص گذاشت وبرای بقاء دین خدا و حفظ انقلاب اسلامی آن را فدا کرد.

سردار معروفی بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی ملت ایران ثابت کرده است که در تمام شرایط هوشمند است و هر کجا پای منافع ملی آنها در خطر باشد و یا اعتقاداتشان در خطر باشد در هر حزب و جناحی که باشند حول ولایت قرار می گیرند و از منافعشان دفاع می کنند در فتنه ۸۸شاهد بودیم که ملت ایران حماسه ۹ دی را آفریدند.

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به اینکه اتفاقات جریان جنگ نرم ۸۸ سخت‌تر از جنگ سخت بود یادآور شد: خیلی‌ها در آن زمان سکوت کردند و مقام معظم رهبری را تنها گذاشتند اما مردم ما با تاسی از مکتب عاشورا و اباعبدالله(ع) به صحنه آمده و به این فتنه خاتمه دادند.

وی شرکت در انتخابات را لبیک به ندای “هل من ناصر ینصرنی” امام دانست و گفت: انقلاب اسلامی در امتداد نهضت عاشورا بوده و برای بقای دین استقرار پیدا کرده است.

سردار معروفی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که مثلت مقاومت، جهاد، شهادت را از ما بگیرد گفت: دشمن میداند ملتی که مقاومت، جهاد و شهادتش را بگیرند خودبخود تسلیم می شود، بدین جهت باید تا پای جان از این انقلاب و ولایت محافظت کنیم.

فرمانده سپاه استان کرمان با اشاره به خاطره شنیدنی از شهید سلیمانی گفت: در دیداری که با این شهید بزرگوار داشته ام شهید سلیمانی گفت از خدا یک چیز خواستم؛ خواستم که خدایا اگر من بخواهم به انقلاب اسلامی خدمت کنم باید خودم را وقف انقلاب کنم ، شهید سلیمانی به من گفتند “از خدا خواستم اینقدر به من مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم نکنم.

وی با اشاره به نقش شهید سلیمانی در جهان و تاثیر وی در کشورها منطقه عنوان کرد: رای ۹۵ درصدی مردم سوریه به بشار اسد رای به حاج قاسم سلیمانی بود و آتش بس اسرائیل در جنگ اخیر غزه نیز نتیجه تلاش‌های سردار سلیمانی است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این انقلاب آرزوی اولیای الهی بوده و هر آنچه که می‌خواستند در این انقلاب متجلی شده است گفت: حاج قاسم بستر کار در جهان اسلام را برای همه مهیا کرده است و دشمن به‌خوبی خطر وجود حاج قاسم را تشخیص داد چرا که او باعث انسجام جبهه اسلام شده و خودش را وقف انقلاب اسلامی کرده بود.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: شهید سلیمانی در وصیت نامه خود با یک نگاه راهبردی می‌فرماید جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم از دست برود حرم‌های دیگر نمی‌ماند.

سردار معروفی یادآور شد: مردم مشکلات را در حوزه اقتصادی و معیشت تحمل می کنند اما فساد، تبعیض، بی بند و باری، کم کاری و بی عدالتی را تحمل نمی کنند و برای تغییر وضع موجود رای می دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان، دیار حاج قاسم است و این توصیه حاج قاسم است که دوست دارم مردم کرمان تا آخر با ولایت بمانند گفت: استان کرمان باید بیشترین مشارکت در انتخابات را نسبت به سایر استان‌های کشور داشته باشد، شرکت در انتخابات لبیک مجدد به حاج قاسم و ندای رهبری است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.