×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شد/معرفی اعضای هیات مدیره باشگاه

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از مهر،در راستای پیگیری روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و به منظور سر و سامان دادن به اوضاع این باشگاه، وزارت ورزش و جوانان پس از بررسی‌های انجام شده روز گذشته اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه را معرفی کرد.

بر این اساس حمید استیلی، حمید زادمهر، حمیدرضا سیاسی، مصطفی سلیمی، علی اصغر مونسان، محمدابراهیم کاظم‌پور و مهدی خواجه وند به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند.

به فاصله یک روز پس از معرفی این هفت نفر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز دوشنبه نخستین نشست رسمی آنها در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور امیررضا خادم، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان و نماینده تام الاختیار وزیر در خصوصی سازی سرخابی‌ها، برگزار شد.

در این نشست بنا به تصمیم اعضای حاضر، از میان گزینه‌های مطرح شده علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.

این انتخاب در حالی انجام شد که پیش از این هم از رحیمی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای بر عهده گرفتن مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس نام برده شده بود. رحیمی در حالی عهده دارد مدیریت باشگاه پرسپولیس شده که حضور در باشگاه سپاهان به عنوان بازیکن تیم فوتبال و مدیرعامل این باشگاه، ریاست فدراسیون هندبال و همچنین عضویت در هیات رئیسه کنفدراسیون هندبال آسیا را در کارنامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.