×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
رزمایش سپاهیان دلاور نشاندهنده غرور و اقتدار ملی است

به گزارش “سیرجان خبر”امام جمعه موقت سیرجان امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان با اشاره به رزمایش سپاه پاسداران در تنگه هرمز افزود: امروز شاهد رزمایش دلاورمردان سپاه اسلام هستیم که این حرکت نشان از قدرت نمایی ایران اسلامی است و به دشمنان این پیام را صادر کرد که همچنان قدرتمند در میدان حاضریم.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین حیدری نسب تهدید هواپیمای مسافربری ماهان توسط آمریکا را نشان ضعف و استیصال او عنوان کرد و گفت: این اقدام آمریکا از سر ترس و واهمه است که برای اعلام حضور مستکبرانه، یک هواپیمای مسافربری را در هوا تهدید می کند.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حج امسال افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر وحدت امت اسلامی است و راه حل این وحدت را خداوند در قرآن کریم در آیه: 《مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ》بیان فرموده است. اگر امت اسلام به این آیه عمل می کردند امروز شاهد جنگِ بین عربستان مسلمان با یمن مسلمان، و اتحاد بین دولت های مسلمان با اسرائیل و آمریکا نبودیم.

خطیب نماز عید سعید قربان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در دهه ذیحجه و اعمال روز عرفه، با اشاره به فرازی از دعای عرفه عنوان کرد: امام حسین علیه السلام در قسمتی از این دعا بیان می کند:《اِلهی فَلا تُحْلِلْ عَلَیَّ غَضَبَکَ فَاِنْ لَمْ تَکُنْ غَضِبْتَ عَلَیَّ فَلا اُبالی》خدایا غضبت را بر من فرود نیاور، اگر در مقام خشم کردن بر من نباشی، از غیر تو باک ندارم. از اینرو ما باید فقط از غضب الهی ترس داشته باشیم، نه از غصب مردم.

حجت الاسلام و المسلمین شیخ حسین حیدری نسب ضمن آرزوی سلامتی برای بیماران مبتلا به کرونا، همگان را به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توصیه نمود و ابراز امیدواری کرد همان گونه که در مراسم دعای پر فیض عرفه و نماز عید سعید قربان رعایت دستور العمل های بهداشتی شده، مجالس عزای سید الشهداء در محرم و صفر پر شور و با رونق چشمگیر برگزار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.