×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
رمز موفقیت حاج قاسم استحکام درونی اش بود/بزرگی ملت ایران مدیون خون شهدا است

به گزارش “سیرجان خبر” مراسم بزرگداشت سردار شهید محمد علی الله دادی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در مسجد اعظم سیرجان برگزارشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درابتدای این مراسم گفت: اگر امنیت و آرامش ایران در هیچ نقطه‌ای از جهان وجود ندارد و دشمنان جرأت نفوذ و جنگ با کشور ما را ندارند به برکت خون پاک شهدا است.

سردار معروفی اذعان کرد: شهید الله دادی ۳۴ سال همه وجودش که جانش بود را در طبق اخلاص گذاشت وبرای بقاء دین خدا و حفظ انقلاب اسلامی جانش را فدا کرد.

وی با بیان اینکه بزرگی ملت ایران مدیون خون شهدا است گفت: برگزاری مراسمات شهدا برگزاری مراسم فتوحات نظام جمهوری اسلامی ایران است شهدای این مرزبوم برای ما عزت، بزرگی آفریدند و بازدارندگی به ارمغان آوردند فتوحات امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهداست.

سردار معروفی به وقایع و حوادث امروز ایران اسلامی و نقش نخبگان اشاره کرد و متذکر شد: امروز امتحان سخت امتحان نخبگان است و نخبگان باید هوشمن باشند و نگذارند فتنه ای به پاشود و نظام اسلامی ما هزینه بپردازد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در طول انقلاب اسلامی ملت ایران ثابت کرده است که در تمام شرایط هوشمند است و هر کجا پای منافع ملی آنها در خطر باشد و یا اعتقاداتشان در خطر باشد در هر حزب و جناحی که باشند حول ولایت قرار می گیرند و از منافعشان دفاع می کنند در فتنه ۸۸شاهد بودیم که ملت ایران حماسه ۹ دی را آفریدند.

سردارمعروفی گفت: شهید الله دادی مجاهدت های زیادی در دوران دفاع مقدس داشته است این شهید والا مقام با تیزبینی و دقت آتشی که داشت در عملیات های سخت و مهم دشمن را تار مارمی کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: رمز موفقیت حاج قاسم استحکام درونی اش بود و در هیچ جا حاج قاسم سست نشد لذا وقتی ایمان به خدا قوی باشد هیچ کجا انسان سست نمی‌شود.

سردار معروفی بیان کرد: شهید سلیمانی به من گفت “حسین! از خدا یک چیز خواستم؛ خواستم که خدایا اگر من بخواهم به انقلاب اسلامی خدمت کنم باید خودم را وقف انقلاب کنم.

وی در ادامه افزود: شهید سلیمانی به من گفتند “از خدا خواستم اینقدر به من مشغله بدهد که حتی فکر گناه هم نکنم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در مکتب حاج قاسم ۲ اصل وجود دارد، دشمن شناسی دقیق و امام شناسی حقیقی حاج قاسم است، اگر این دو محور را به خوبی بشناسیم دچار لغزش و خطا نمی شوید.

سردار معروفی با اشاره به اینکه حاج قاسم ذوب در ولایت بود و برای رسیدن به این مسئله باید حاج قاسم را مطالعه کنیم، گفت: وی در موقوفه بیت الزهرا می نویسد این مکان را وقف بی بی دو عالم صدیقه طاهره کردم کسانی که در این مکان سخنرانی و مداحی می کنند باید محب اهل بیت و محب امام خمینی و خامنه ای باشند و این نظام ولائی حاج قاسم است.

گفتنی است این مراسم با مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت در وصف شهداء و شهید الله‌دادی ادامه یافت و درپایان این مراسم از خانواده شهیدالله دادی تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.