×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
روز شمار هفته ناجا در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از برنامه های پلیس به مناسبت هفته ناجا در سیرجان خبر داد.
سرهنگ هادی ثمره در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شعارهفته ناجا ” پلیس ، تلاش جهادی ، کار آموزی ، اقتدار” نام گرفته است و مهم ترین شاخصه این شعار نشات گرفته از شعار امسال که به نام تلاش جهادی است.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی نیز خالصانه و برای رضای خدا و با در نظر گرفتن رضایت مردم تلاش می کند، بنابراین تلاش جهادی مختص امسال نیست بلکه امری مستمر است که همه ساله باید انجام شود.
ثمره با اشاره به برنامه‌ های هفته ناجا عنوان کرد: در این هفته چندین همایش از جمله همایش پلیس با ائمه جماعات مساجد، همایش راهوران محله ،همایش عفاف و حجاب ، همایش پیاده روی ، همایش پلیس +۱۰ ، گردهمایی پلیس محله و همایش اصناف و مردم بر گزار می شود.
وی افزود: بر گزاری مسابقات ورزشی بین کارکنان مجموعه انتظامی ، بر گزاری گار گاه های آموزشی،عیادت از بیماران ، دیدار با خانواده های شهدا ، برگزاری نمایشگاه ، بازدید دانش آموزان از مجموعه مانیتورینگ پلیس از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در این هفته است.
فرمانده انتظامی شهر ستان سیرجان برگزاری نشست‌ های تخصصی بین دانشجویان ،اصحاب رسانه ،مدیران شهر ستان ، معلمان و مردم با پلیس را از دیگر برنامه‌ های این هفته بر شمرد.
وی افزود: صبحگاه مشترک نیرو های مسلح به مناسبت هفته ناجا بر گزار خواهد شد که در گوشه این برنامه نمایشگاه توانمندی های نیروی انتظامی و پلیس آگاهی به نمایش خواهد گذاشته شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.