×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024
رونمایی از «محمد(ص)» در سومین روز نمایشگاه کتاب فرانکفورت

 

 

شحنه تبار و حسن بیگیبه گزارش “سیرجان خبر” به نقل از تسنیم، افشین شحنه‌تبار مدیر انتشارات ایرانی انگلیسی «شمع و مه»،‌ از رونمایی رمان «محمد(ص)» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی خبر داد و گفت: این رمان در روز جمعه ۱۱ اکتبر ساعت ۱ بعدازظهر در سالن ۸ غرفه ۱۱۸ که متعلق به انتشارات «شمع و مه» است،‌ با حضور نویسنده و ناشرانی چند از کشورهای مختلف رونمایی می‌شود.

وی افزود: از آنجا که سالن ۸ متعلق به ناشران اروپایی به‌ویژه ناشران انگلیسی‌زبان است،‌ پس از این مراسم بلافاصله در غرفه جمهوری اسلامی ایران در سال ۵ نیز رونمایی را برگزار خواهیم کرد تا به‌عنوان یک اثر ایرانی به علاقه‌مندان ادبیات ایران نیز معرفی شود.

شحنه‌تبار تصریح کرد: پیش از این زمانی که در ایران بودیم،‌ با ناشرانی به زبان‌های فرانسوی،‌ آلمانی و اسپانیایی مذاکراتی داشتیم و ترجمه انگلیسی رمان را برای چند ناشر از کشورهای آلمان‌، فرانسه،‌ اسپانیا‌ و سوئیس ارسال کرده بودیم،‌ که اکنون در فرانکفورت پس از مراسم رونمایی قراردادهایی را برای ترجمه این رمان به امضا خواهیم رساند.

 

 

ترجمه انگلیسی رمان محمد(ص) با ترجمه شقایق قندهاری از ایران و ویراستاری اریکا تایلور از ایرلند از سوی انتشارات ایرانی ــ انگلیسی «شمع و مه»‌ منتشر شده است. هم‌چنین نسخه فارسی رمان «محمد» از سوی انتشارات مدرسه در ایران منتشر شده و نسخه انگلیسی آن از سوی یک نمونه‌خوان آمریکایی به‌نام سیمون جانسون ویرایش شده است.

 

این کتاب که قیمت نسخه چاپی آن ۱۹٫۵ دلار و قیمت نسخه الکترونیکی آن ۸٫۵ دلار است، هم‌اکنون در سایت آمازون به‌نشانی http://www.amazon.com/Mohammad-Prophet-Faith-Generous-Forgiveness/dp/9642667673/ref=pd_rhf_se_p_t_1_N9P9 قابل دسترس است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.