×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
رویه وزارت علوم و فناوری بر ارتقا کیفیت و رفع نیازهای دانشگاه است

به گزارش“سیرجان خبر” محمد حسین امید، قائم مقام وزیر علوم روز چهارشنبه در جمع اساتید و مسئولین دانشگاه های سیرجان در تالار اجتماعات دانشگاه صنعتی با اعلام این مطلب گفت : رویه وزارت علوم و فناوری بر ارتقاء کیفیت و رفع نیازهای هر دانشگاه است و امروز نیازمند مشارکت مردم و خیرین برای توسعه است.

وی از ساخت بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع فضای آموزشی خیر ساز در ۵ سال گذشته در کشور خبرداد و گفت : ۲۰۰ هزار مترمربع نیز توسط مردم و خیرین در مجموعه دانشگاه های کشور در حال احداث است و این همکاری ها در سطح استان کرمان کمتر است که امیدواریم بتوانیم با نگاه و حمایت مسئولین و مردم بر رفع کمبود فضاهای آموزشی در این شهرستان و استان کرمان اقدام کنیم.

معاون وزیر علوم ضمن تاکید بر روند آموزش همراه با کار عملی گفت : بدون کمک صنابع و معادن استان کرمان، برای دانشگاه ها امکان ارتباط با صنعت فراهم نخواهد شد و دانشجویان هم از اساتید بخواهند تا کارورزی همراه با آموزش باشد که این اتفاق موجب ارتقاء کیفیت و تولید محصول شود و در دستور کار دانشگاه های این منطقه و استان قرار گیرد.

در پایان این مراسم از خدمات غلامعباس بارانی ریاست سابق دانشگاه صنعتی سیرجان تجلیل و با حکم وزیر علوم علی محمودی نژاد به عنوان سرپرست این واحد دانشگاهی در سیرجان معرفی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.