×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
زنگ مهر و مقاومت در مدارس سیرجان نواخته شد

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و دفاع “سیرجان خبر” بمناسبت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولین در دبیرستان دخترانه نمونه اندیشه سیرجان نواخته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیرجان ضمن خیر مقدم و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: صدام در قطر وزیران خارجه ۵۲ کشور را در آنجا جمع کرد و نقشه تجزیه خوزستان را تشریح کرد و با حمایت کشورهای غربی و عربی در ۳۱ شهریور ماه حمله ای با وسعت ۲۰۰۰ کیلومتر مربع و ناجوانمردانه به ایران اسلامی کرد.

سرهنگ شمس الدینی در خصوص رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: شهید جهان آرا سه ماه با دست خالی و با تعدادی از بسیجیان جلوی تهاجم صدام ایستاد و شهید چمران با اندک یاران خود در پاوه مردانه مقاومت کرد.

وی اذعان داشت: جنگ بین المللی تمام شده است و دستاوردهای زیادی از دفاع مقدس بدست آوریدیم و این دستاوردها سیلی محکمی براستکبار جهانی است و وظیفه امروز دانش آموزان، علم آموزی و پیشرفت در همه جوانب علمی است که اسلام زیاد به علم آموزی سفارش کرده است که خیر دنیا و آخرت با علم است.

در ادامه این مراسم ریاست آموزش و پرورش سیرجان ضمن عرض خیرمقدم، پیرامون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دوران دفاع مقدس دقایقی به ایراد سخن پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.