×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ساخت ۸ سالن ورزشی در‌ سیرجان تکمیل شد

به گزارش“سیرجان خبر” محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان در بازدید از سالن ورزشی حجت‌آباد و نجف شهر سیرجان اظهار داشت: این سالن‌های ورزشی روستایی با زیربنای ۸ هزار متر مربع در روستاهای امیر‌آباد‌، دارستان‌، حجت‌آباد‌، خسروی‌، نجف‌شهر‌، عزت‌آباد‌، عماد‌آباد و محمود‌آباد به هزینه ۴۰ میلیارد ریال از اعتبارات دهیاری‌ها به اتمام رسیده‌اند.

وی افزود: بیش از ۵ هزار نفر جوانان روستایی در این روستاها از مکان مناسب ورزشی بهره‌مند شدند و سرانه فضای ورزشی هم از ۴۰ سانتی‌متر به ۶۳ سانتی‌متر افزایش یافت.

توحیدی عنوان کرد: ۹ سالن ورزشی دیگر هم توسط ناحیه مقاومت بسیج سیرجان در نقاط مختلف شهرستان در حال ساخت است که تا پایان ‌سال جاری به اتمام می‌رسند.

وی گفت: برخی از سالن‌های ذکر شده به همراه چند‌پروژه و طرح ورزشی از جمله مجموعه ورزشی مجتمع سنگ‌آهن گل‌گهر که ‌تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه از اعتبارات گل‌گهر شده‌ و مجموعه ورزشی استادیوم تختی به هزینه ۲۵ میلیارد ریال از اعتبارات ورزشی شهرستان توسط ‌وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری می‌رسند.

فرماندار سیرجان اظهار داشت: با اتمام بیش از ۱۰ طرح ورزشی دیگر تا ‌دو سال آینده بهار ورزش در این شهرستان به شکوفایی کامل خود می‌رسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.