×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
سال جدید و نوروز باستان با عید ،هنر و داستان

به گزارش “سیرجان خبر”حجت علیپور گفت: نوروز امسال دانش آموزان می توانند برحسب علاقه خود  دریکی از محور های فعالیت های هنری  و یا فعالیت های ادبی  فعالیت نمایند.

وی افزود: در انجام فعالیت های هنری دانش آموزان می توانند یکی از موضوعات( مراقبت های فردی و اجتماعی جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا) ویا ( اشتیاق دانش آموزان به بازگشایی مدارس)  را انتخاب و با راهنمایی معلم خود آثار خود را در قالب عکس ،نقاشی و یا فیلم کوتاه ارائه نمایند .

علیپور ادامه داد: دانش آموزان برای فعالیت های ادبی (داستان خوانی ،داستان نویسی ،داستان گویی)  می توانند با انتخاب خود و با کمک خانواده و معلم خود یک کتاب داستان را بخوانند و خلاصه آن را با استفاده از فایل صوتی یا خلاصه نویسی ارائه یا گزارشی از خاطرات عید و یا داستان های نقل شده از پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها را با دست خط خود بنویسد و یا داستانی را با تخیل و یا از روی کتاب در قالب فیل صوتی و … ارائه نمایند.

معاون آموزش ابتدایی افزود:دانش اموزان در صورت انتخاب محور هنری باید یکی از موضوعات پیشنهادی را انتخاب کنند و در صورت انتخاب محور ادبی، موضوع داستان آزاد، و بر اساس علاقه دانش آموز است و آثار دانش آموزان به صورت نمایشگاه مجازی درشبکه شاد ارائه می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.