×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان سیرجان تشکیل جلسه داد

به گزارش”سیرجان خبر” این جلسه به منظور هماهنگی کمیته های ۱۰ گانه ستاد تسهیلات نوروزی( استقبال ، اسکان ، زیباسازی ،همیاری ، بهداشت ، پشتیبانی، حمل و نقل ، سوخت ، گردشگری و حمایت از منابع طبیعی) و برنامه ریزی به منظور استقبال بهتر از مسافران نوروزی برگزار شد.

فرماندار ویژه سیرجان موقعیت این شهر را ویژه خواند و گفت: از آنجایی که سیرجان در شاهراه ارتباطی قرار دارد هر ساله پذیرای مهمانان زیادی از سراسر کشور خواهیم بود و بایستی با تلاش و برنامه ریزی مناسب تصویر خوبی به مهمانان نوروزی ۹۷ ارائه بدهیم.

معاون استاندار تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است شهرستان سیرجان آمادگی لازم برای پذیرش مهمانان نوروزی را کسب کند و استقبال خوبی از افرادی که سیرجان را بای سفر نوروزی خود انتخاب می کنند داشته باشیم.

مکی آبادی افزود: نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی مسیرهای شهرستان نیز بایستی بررسی و نواقص آنها برطرف گردد و کلیه دستگاه ها جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی آماده شوند.ف

فرماندار سیرجان از عدم حفاری طرح فاضلاب در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت : به منظور رفاه حال همشهریان برای تردد در خیابان های شهر و انجام کارهای مربوط به ایام نوروز کار حفاری پروژه فاضلاب به بعد از ایام نوروز موکول می گردد و پیمانکار طرح مذکور بایستی نسبت به آسفالت مسیرهای حفاری شده اقدام نماید.

وی تاکید کرد: بخشداران و دهیاران بایستی زیباسازی معابر شهرهای طول مسیر مسافران نوروزی را بطور ویژه در دستور کار خود قرار داده و تمهیدات لازم برای اسکان مسافران در این مسیرها اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی سیرجان در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: پلیس در عید نوروز با یک سری تدابیر خاص در راستای ارایه خدمات مضاعف به مردم و مسافران نوروزی تلاش می کند

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در این نشست گفت:مصمم هستیم با برنامه ریزی و ارائه خدمات مضاعف و با همراهی سایر نهاد های دولتی، محیطی توام با امنیت و آرامش را برای مهمانان نوروزی فراهم کنیم.

وی با اشاره به راه اندازی ۴ ایستگاه نوروزی پلیس در مناطق تفریحی این شهرستان از مسئولان دستگاههای خدمات رسان خواست مشخصات اماکن رفاهی را جهت اطلاع رسانی به مهمانان نوروزی در اختیار پلیس ۱۱۰ قرار دهند.

ایران نژاد از افزایش گشت های خودرویی و پیاده در نقاط جرم خیز و تفرج گاه های این شهرستان خبر داد و گفت:این گشت ها علاوه بر گشت های معمول دیگر ایام سال خواهد بود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با تاکید بر حضور پر رنگ پلیس در ایام تعطیلات نوروز گفت: پیشگیری از وقوع جرایم و بویژه سرقت از منازل و اماکن اولویت کار گشت های پلیس و اسقرار ایستگاه های نوروزی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.