×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
سخنرانی سرلشکر سلامی در سالگرد شهادت شهید سلیمانی/ افتتاح ۹۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی در کرمان

به گزارش “سیرجان خبر” رحمان جلالی سخنگوی ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی استانی کرمان صبح امروز در نشست ستاد دیه استان که با موضوع آزادی ۶۳ زندانی جرائم مالی و غیرعمد برگزار شد اظهار داشت: برنامه‌های نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان با جمعیت محدود و زمان محدود به دلیل وجود کرونا برگزار می‌شود.

سخنگوی ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی استان کرمان گفت: سخنران مراسم اجلاسیه سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان، سردار سرلشگر حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

در این جلسه سرهنگ محمد زمانی معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه اجلاسیه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان برگزار می‌شود اظهار داشت: این مراسم با زمان ۹۰ دقیقه و با جمعیت محدود به‌دلیل وجود کرونا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لیست برنامه‌ها تقریباً نهایی شده و کلیات کار مشخص است گفت: تولیدات زیادی برای اجلاسیه انجام شده اما متاسفانه با کمبود زمان روبه‌رو هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه گردهمایی عشایر و یادواره شهدای رسانه بخشی از برنامه‌های ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی است افزود: اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم نیز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه سپاه در بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد جدی وارد شده است و در مرحله اول طرح نیز کمک‌های خوبی شده است گفت: تاکنون سه مرحله کمک مؤمنانه داشته‌ایم که ارزش ریالی آن حدود ۱۰۰ میلیارد تومان با کمک خیرین بوده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۹۸۵ پروژه محرومیت‌زدایی با ارزش ریالی ۲۳ میلیارد تومان در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم افتتاح می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.