×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سرمایه‌گذاری قطری‌ها در تولید پرندگان نایاب در سیرجان

shabaz hasan pour namayandeبه گزارش“سیرجان خبر” شهباز حسن‌پور با اشاره به توسعه تولید مواد پروتئینی در کشور اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به تامین غذای سالم در کشور دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در بحث تولید فرآورده‌های غذایی درصدد گسترش توانمندی‌های این شهرستان‌ها در تولید غذا در راستای تامین نیازهای استان کرمان و حتی تامین درصدی از نیاز کشور هستیم.

حسن‌پور بیان داشت: تقویت زیرساخت‌های کشتارگاهی شهرستان سیرجان و استفاده از سایر ظرفیت‌های این شهرستان در گسترش صنعت دامپروری مانند راه‌اندازی یک مرکز پرورش یک هزار قطعه‌ای شترمرغ از جمله برنامه‌های در دست اقدام است.

وی ادامه داد: یک مجموعه با زیربنای ۵ هزار متر مربع با همکاری چند سرمایه‌گذار از کشور قطر به منظور پرورش و  نگهداری پرندگان نایاب از جمله طرح‌های در دست اجرا در شهرستان سیرجان است.

حسن‌پور ابراز داشت: تبدیل شهرستان بردسیر به قطب تولید مرغ و ماهی از طریق افزایش ظرفیت‌های موجود در این شهرستان از جمله برنامه‌های در دست پیگیری است.

وی تعامل بیشتر وزارت جهادکشاورزی و سازمان دامپزشکی با نمایندگان مجلس و کمیسیون‌های مربوطه را در توسعه دامپروری و افزایش کیفیت خدمات دامپزشکی بسیار موثر دانست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.