×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سقوط هواپیما در مرز سیرجان تکذیب شد

به گزارش خبرنگار سرویس حوادث “سیرجان خبر” شب گذشته خبر سقوط یک فروند هواپیمای حامل چند چهره سیاسی نظامی در مرز بین سیرجان و استان فارش به سرعت در فضای مجازی منتشر شد بسیاری از کانال های خبری استان کرمان این خبر را بدون هر گونه منبع معتبری منتشر کردند.

در این خبر آمده است:بنا به اطلاعات واصله ساعاتی قبل یک فروند بالگرد که احتمالا حامل یکی از چهره های سیاسی کشور بوده در حوالی مرز بین دو شهرستان داراب و سیرجان سقوط نموده این در صورتی است که برخی دیگر نیز از مشاهده نمودن سقوط هواپیما توسط حاضرین در محل سخن میگویند.

به هر حال کمیته های ستاد بحران هر دوشهرستان جهت بررسی ابعاد حادثه وآمار تلفات احتمالی به محل اعزام شده اند .

اما لحظاتی پس از انتشار این خبر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان ضمن تکذیب این خبر گفت:در حوزه استحفاظی شهرستان سیرجان سانحه هوایی نداریم و اعزام آمبولانس و خبرهای از این دست صحت ندارد.

اما فرماندار داراب نیز از آتش سوزی در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و از سقوط بالگرد در این ارتفاعات اعلام بی اطلاعی کرد و افزود: تا این لحظه گزارشی هم از سقوط بالگرد یا هواپیما به عنوان علت حریق اعلام نشده است.

فرماندار شهرستان داراب گفت: به محض أعلام گزارش حریق نیروها به منطقه اعزام شده و آتش را خاموش کردند.

وی ادامه داد: اعلام شده بود که حریق به دلیل سقوط بالگرد یا هواپیما رخ داده اما لاشه ای از هیچ بالگرد یا هواپیمایی تا این لحظه دیده نشد و تا این لحظه گزارش تایید شده ای مبنی بر سقوط نیز اعلام نشده است.

قاسم پور بیان کرد: این حریق بین سیرجان و داراب رخ داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.