×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
سلام دوباره دختر بچه کرمانی به زندگی

محمد قاسم زاده در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” گفت: در شامگاه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ دختر بچه ۱۱ ساله کرمانی با آسیب شدید جمجمه به دلیل اصابت سر به شیشه خودرو حین یک تصادف سخت، به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) اذعان کرد: بیمار به دلیل کاهش هوشیاری در اثر شدت جراحات وارده به جمجمه (ضربه شدید مغزی) و آسیب به سیستم تنفسی، در حالی که بین مرگ و زندگی بود توسط دکتر کیاندخت خورشیدی متخصص طب اورژانس و پرسنل اورژانس بیمارستان سریعاً تحت درمان های اولیه اورژانسی قرار گرفت و بلافاصله توسط دکتر مریم السادات بهشتیان متخصص جراحی مغز و اعصاب و دکتر مژگان السادات بصیری زاده متخصص بیهوشی به اتاق عمل انتقال داده شد.

قاسم زاده اظهار داشت: با توجه به شرایط بیمار و ریسک بالای جراحی، این عمل بیش از ۲ ساعت طول کشید و در نهایت، خونریزی بیمار کنترل و به بخش icu منتقل گردید.

وی گفت: این دختر بچه پس از بستری در بخش icu در حالی که روند بهبودی را طی می کرد دچار ایست قلبی و تنفسی شد که با یاری خداوند و با کمک و همکاری همه همکاران تیم پزشکی خصوصاً دکتر حمیدرضا وثوق متخصص بیهوشی در تلاشی ۳۰ دقیقه ای احیا شد و با لطف الهی پس از گذشت چند روز با حال عمومی خوب از بخش icu به بخش منتقل و پس از طی مراحل بعدی درمان به زودی مرخص خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.