×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران است/حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات مشت محکم بر دهان دشمنان

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر را یادآور تجلی اراده و غرور ملت ایران دانست و گفت: همه کسانی که این روز بزرگ را رقم زدند، سهم بسزایی در سرافرازی و صلابت امروز ایران اسلامی داشته اند و آرامش و اقتدار جامعه ما مرهون فداکاری و ایثار بی‌مانند آنها است.

وی گفت: ملت شریف ایران از ابتدای انقلاب اسلامی پای انقلاب ایستاده اند و سوم خرداد نمونه ای از فداکاری ها و ایستادگی های تحسین برانگیز مدافعان انقلاب اسلامی در برابر نیروهای متجاوز است.

سرهنگ پاسدار علی دستوری بابیان اینکه در آستانه یک آزمون سخت بصیرتی قرار داریم گفت: ایران و ایرانیان یک بار دیگر با حضور پرشور خود در روز۲۸ خرداد در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات مشت محکم بر دهان دشمنان این مرز بوم خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور گسترده در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و آحاد مردم همیشه در صحنه باید نسبت به عمل به این وظیفه مهم سهیم بوده و به آن توجه ویژه داشته باشند مردم ایران باید بدانند که ایران قوی با خود اتکائی و اعتماد به نفس و با حضور پرشور انقلابی و انتخاب فرد شایسته و اصلح محقق می گردد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری با بیان اینکه کشور امروز نیازمند همت و تلاش افرادی از جنس سوم خرداد است گفت: امروز نیز برای حل مسائل عظیم جامعه به انسان‌هایی باروحیه و ویژگی های سوم خردادی نیازمندیم و اگر می‌خواهیم بزرگی کنیم و به قدرت منطقه تبدیل شویم باید از فتح خرمشهر درس بگیریم که چگونه این فتح و عظمت باروحیه انقلابی محقق شد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خرمشهر ها در پیش است بایدملت با همان روحیه جهادی وانقلابی در صدد فتح خرمشهر های دیگر باشند که کلید حل مشکلات کشور روحیه انقلابی و توجه به جوانان و ظرفیت های داخلی کشور است.

فرمانده بسیج سپاه شهرستان سیرجان جنایات اخیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: کشتار فلسطینیان توسط رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی در این ایام، امتداد ۷۰ ساله منطق پوچ غرب است که نشان از روند تاریخی سقوط اسرائیلِ غاصب دارد. اقدامات سخیف برخی از کشورهای ضعیف عربی در راستای عادی سازی روابط با این رژیم منحوس، منجر به افزایش گستاخی و جسارت صهیونیست‌ها شده و حاکمان این کشورها باید بدانند، شریک خون های پاک ریخته شده هستند و البته پیروزی نهایی این میدان مردم مظلوم فلسطین خواهند بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.