×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سونامی که اصلاح طلبان سیرجان را بر باد خواهد داد/ الحاق نجف شهر به سیرجان؟

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” بسته ویژه خبری رویدادهایی را منتشر می کند که کمتر رسمی هستند و صرفا جهت اطلاع شهروندان و موارد انتقادی می باشند.

واکنش فرماندار سیرجان به حادثه اصلاح طلبان
منصور مکی آبادی فرماندار ویژه سیرجان در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس در همایش اسفند تا اسفند اصلاح طلبان استان کرمان گفت: فصل الخطاب همه ما قانون است و این قانون است که حکم می کند.

وی بیان کرد: ما همه باید متحد باشیم و باید هدفمان توسعه باشد و مسائل جزئی و جناحی را هیچ وقت وارد منافع ملی نباید کرد.

الحاق نجف شهر به سیرجان

خبرها حاکی از آن است که فرماندار سیرجان قصد الحاق بخش نجف شهر را به شهر سیرجان دارد و این در حالی است که شهرداری و سایر ارگان های عمل کننده در عرصه خدمات شهری توان جوابگویی به همه قسمت های شهر را ندارد و اتصال بخش نجف شهر به سیرجان معضل بسیار بزرگی را برای توسعه یکسان در شهرستان بوجود خواهد آورد.

اما فرماندار سیرجان این طرح را یک حرکت بزرگ برای توسعه شهرستان دانسته و اداره نجف شهر را خارج از توان دهیاری دانسته است.

سونامی که اصلا ح طلبان سیرجان را بر باد خواهد داد

محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت:از اواخر اردیبهشت‌ماه سال آینده با برگزاری گردهمایی سراسری فرمانداران سراسر کشور آغاز رسمی انتخابات را اعلام خواهیم کرد.

مقیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال ۹۴ گفت: باید به‌گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که شائبه استفاده از اموال دولتی علیه کسی متوجه ما نشود و از تریبون‌های دولت بر علیه افراد صحبتی نشود و شرایط را برای ورود افراد مهیا کنیم.

این در حالی است که اصلا ح طلبان سیرجان از ترس شکست در انتخابات مجلس از مدت ها پیش دست به کار شدند و در جلسات خانگی خود ابراهیم جهانگیری را به میدان فرستاند،یکی از نشریات محلی نزدیک به اصلاح طلبان نیز در مطالب هفتگی خود به تبلبغ از این نامزد می پردازد.

اما برخی منابع خبری از نمایندگی ابراهیم جهانگیری از حوزه انتخابیه بافت به دلیل اصالت کوهشایی(روستایی نزدیک به شهرستان بافت) سخن گفته اند و اگر این خبر رنگ واقعیت به خود بگیرد اصلاح طلبان سیرجان با مشکل بسیار سنگینی رو به رو خواهند شد و هیچ شانسی در انتخابات آینده مجلس نخواهند داشت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.