×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
سکوت قلم فروشان و عدم حضور مسئولین در تدفین قهرمانان وطن

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی “سیرجان خبر” مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر چهار شهید گمنام در حالی در سیرجان برگزار شد که مسئولان و رسانه نسبت به این اتفاق بی تفاوت بودند و پیکر پاک چهار شهید گمنام بر دستان پرمهر مردم سیرجان تشییع و در نجف شهر و زیدآباد به خاک سپرده شد.

این در حالی است که روزنامه ای که شعار مردمی بودن را به خود اختصاص می دهد در صفحه اول خود از عکس یک سگ استفاده می کند و هیچ گونه پوشش مراسمی از شهدای والا مقام نه در کانال و نه روزنامه سخن تازه به چشم می خورد.

حال جای سوال اینجاست که وجود یک سگ در صفحه نخست ارزش خبری بالاتری نسبت به این شهدای والا مقام دارد شهدایی که برای حفظ امنیت و دفاع از میهن اسلامی جان خود را فدا کردند تا امروز قلم فروشان نسبت به تدفین این شهدای والا مقام بی تفاوت باشند.

این در حالی است که در ماه گذشته سخن تازه در دعوت از یک فعال فتنه ۸۸ برای جشن کتاب سر و دست می شکست تا دوباره آبرو رفته خود را پس از چاپ عکس سرکرده منافقین بدست آورد، حال جای سوال اینجاست شهدایی که برای این نظام و انقلاب جنگیدند و پس از ۳۳ سال در حالی که گمنام به کشور بازگشته اند باید در سکوت خبری به خاک سپرده شوند.

موضوع بعدی که اینجا مطرح است باز سکوت خبری روزنامه هایی همچون سخن تازه و پاسارگاد در راهپیمایی ۲۲ بهمن است راهپیمایی مردمی که مردم همیشه در صحنه سیرجان امسال نیز باشکوه تر از همیشه و دشمن شکن تر در آن حضور داشتند و ثابت کردند که همیشه پشتیبان نظام و ولایت هستند و قلم فروشان نیز به سکوت خبری خود ادامه دهند.

اما روی دیگر صحبتمان با مسئولین شهرستان است که جایشان در مراسم شهدا خالی بود شهدایی که با خون جنگیدند تا مدیران بر صندلی های ریاست تکیه بزنند و اگر در مراسم تشییع نبودند مردم مهمان نواز سیرجان با حضور خود استقبال گرمی از این قهرمانان داشتند و این مسئله را فراموش نکنند که میز ریاست به کسی وفایی نداشته است ولی راه شهدا و خون شهدا همچنان پابرجاست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.