×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
سیاست های آمریکا در منطقه شکست خورده است/ ۹ دی روز بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر فتنه گران است

به گزارش “سیرجان خبر” امام جمعه موقت سیرجان امروز در خطبه های نماز با اعلام این مطلب افزود: سیاست های آمریکا در منطقه به طور کامل شکست خورد و همه تلاش ها و هزینه های این مستکبرکه از هیچ ظلمی به ملت ها فروگذاری نکرد بی نتیجه ماند و اگر روزی با هدف رفتن رئیس جمهور سوریه تلاش می کرد امروز آمریکا سوریه را ترک کرد و این یعنی پیروزی جبهه مقاومت و ایستادگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین حیدری ورود مخفیانه ترامپ به عراق را برای کشوری که ادعای رهبری جهان را دارد یک ننگ و شکست دیگری عنوان کرد و گفت : این خفت و خاری رئیس جمهور آمریکا نشانه عظمت و اقتدار شیعیان و همبستگی دارد وبرای همه مردم قدرت پوشالی دولت آمریکاو ضعف در سیاست و کردارمشخص شد.

وی از ۹ دی به عنوان روز بصیرت و آگاهی ملت ایران در برابر فتنه گران یاد کرد وافزود : مگر در فتنه سال ۸۸ قرار نبود که در مقابل همین دشمن های ذلیل زانو بزنیم و قدرت ملت ایران و مکتب شیعه را نادیده بگیرم حالا ببینید نظام اسلامی امروز بیشتر در منطقه عزت و اقتدار دارد یا دشمنانی که علیه ما ایستادند.

خطیب جمعه سیرجان هر فتنه را به ترتیب دارای سه مقوله امتحان ، آمیختگی حق و باطل ودر نهایت هرج و مرج به همراه آشوب عنوان کرد و گفت : درفتنه ۸۸ شناخت حق و ایستادگی مقابل باطل شاخصه ملت ایران بود و اگر بصیرت و دشمن شناسی نبود مشکلات بیشتری به وجود می آمد.

حیدری افزود : شیطان گاهی در مقابل حق می ایستد ، گاهی از گفتن حق اجتناب می کند و خیلی ازوقت ها هم باطل را ترویج می دهد و همه این ها نوعی از شیطان است لذا ملت ما در ۹ دی حق را شناختند و در برابر باطل فریاد زدند که می بینیم امروز باطل در منطقه جایگاهی ندارد و شکست خورده است.

امام جمعه موقت سیرجان با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی وی را شخصیتی دانست که با انقلاب بود و با انقلاب هم ماند و هرگز از خط ولایت و اطاعت از رهبری جدا نشد.
وی ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه اتوبوس دانشگاه تهران خواستار توجه جدی مسئولین به اموری شد که منجر به این گونه حوادث می شوند وافزود :باید مقصرین حادثه پاسخگو باشند و نهادهای نظارتی در همه ابعاد توجه بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی هم اشاره کرد وضمن قدردانی از همه متولیان سواد آموزی گفت : طاغوت زمانی اعلام کرد دروازه تمدن را به روی ملت ایران گشودیم در حالی که درپایه تمدن که دانش است کاری نکرد و ناتوان بود و این نظام اسلامی است که امروزبا افتخار اعلام می کند ما بی سودی را در سطح مملکت خشکاندیم و همه کسانی که واجد الشرایط در علم آموزی بودند با سواد شدند.

حیدری در پایان از مردم سیرجان خواست که در مراسم ۹ دی که ساعت ۹ صبح در مسجد امیرالمومنین برگزار می شود حضوری گسترده داشته باشد و گفت : همین حضور مردم است که استکبار جهانی را منزوی کرد و شکست داد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.