×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سید احمد حسینی با شعار پاکدستان آمد/حسن پور در لیست حامیان دولت/تخریب و توهین آشکار در روز دوم تبلیغات

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر” با شروع تبلیغات انتخاباتی موج جدیدی از شور حماسی مردم سیرجان و بردسیر برای خلق حماسه هفتم اسفند آغاز شده است. پس از رد صلاحیت کاندیدای اصلاح طلبان سیرجان و بردسیر انتخابات مجلس دهم وارد فاز جدیدی شد و فضای رقابت بین دو کاندیدای مطرح شکل گرفته است، ستاد های انتخاباتی کاندیداها نیز از روز پنج شنبه فعالیت علنی و تبلیغاتی خود را در سطح شهر آغاز کرده اند؛ طبق قانون انتخابت وزارت کشور، کاندیداها در سطح شهر سیرجان تنها در دو منطقه می توانند یک ستاد بانوان و یک ستاد مخصوص آقایان داشته باشند.

* شهباز حسن پور در لیست کاندیداهای حزب اعتدال و توسعه جمهوری اسلامی ایران

در بیانیه حزب اعتدال و توسعه آمده است: ضمن سلام و آرزوی توفیق برای تمامی هم استانی های گرامی، بدینوسیله آخرین مواضع حزب اعتدال و توسعه  کرمان در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی خدمت مردم فهیم استان اعلام میگردد: کاندیداهای نهایی حزب اعتدال و توسعه در استان کرمان به شرح ذیل معرفی میگردند. این بیانیه در صورتجلسه ۲۷/۱۱/۹۴ تنظیم شده است که در میان کاندیداهای استان کرمان از حوزه انخابیه سیرجان و بردسیر نام حسن پور نیز به چشم می خورد، اما نماینده مردم سیرجان و بردسیر ضمن تشکر از همه گروه ها و احزاب، خود را به عنوان کاندیدای مستقل معرفی نمود.

* سید احمد حسینی با شعار پاکدستان آمد
سید احمد حسینی نماینده ادوار گذشته مجلس که این دوره نیز کاندیدای انتخابات مجلس دهم است با شعار “پاکی ادامه دارد” به عرصه رقابت قدم نهاده است. حسینی معتقد است که سیرجان و بردسیر آلوده به ناپاکی های سیاسی، اقتصادی و غیره شده است و شعارش را بر این مسیر استوار نگه داشته است.

*تخریب های آشکار غیر اخلاقی در روز دوم تبلیغات

در دومین روز از تبلیغات انتخابات مردم سیرجان با صحنه های بسیار زننده تخریب های انتخاباتی در روی محل های نصب تبلیغات کاندیداها روبه رو شدیم. عده ای معلوم الحال که قطعا از طرف هیچ یک از ستادها نبودند و با نظام و انقلاب مشکل داشتند، با نوشتن فحاشی برروی محل های نصب تبلیغات، یک کاندیدای خاص را تخریب کردند و آشکارا به وی توهین نمودند.

* در ایام فاطمیه حرمت حضرت زهرا (س) را نگه دارید

از ستادهای تبلیغاتی کاندیداها خبر رسیده است که نامزدهای انتخابات مجلس دهم در حوزه سیرجان و بردسیر بر حفظ حرمت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) تاکید داشته و از هوادران احساسی خود خواستند از شادی در این مدت بپرهیزند. همچنین گفتنی است از روز سه شنبه ایام فاطمیه آغاز می شود.

* حضور چشمگیر کاندیدای نسل جوان

انتخابات مجلس دهم با حضور چشمگیر جوانان که سودای رقابت در سر دارند روبه رو شده است ،جوانانی که اکثرا از اساتید دانشگاه ها هستند و تبلیغات خوبی نسبت به سایر نامزدها در سطح شهر به راه انداخته اند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.