×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
سیرجانی ها پیشتار در جشنواره فیلم مردمی عمار

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” فعلان فرهنگی و فیلمسازان سیرجانی همزمان با سراسر کشور به استقبال ششمین جشنواره فیلم مردمی عمار می روند این در حالی است که سیرجان نسبت به سایر شهرستانهای کشور در این زمینه پیشتاز است.

دبیرخانه جشنواره عمار از بین فیلمسازان استانهای کشور از حضور قابل توجه سیرجان پس از استان تهران ، قم، اصفهان و خراسان رضوی در جشنواره “عمار “خبر داده است.

همچنین از بین فیلمسازان حاضر در ششمین جشنواره مردمی «عمار» علی معصومی فیلمساز ۵۸ ساله بهشهری و یکتا حدادی پاریزی هفت ساله از شهر سیرجان استان کرمان به ترتیب مسن‌ترین و جوان‌ترین فیلمسازان جشنواره هستند.

خبرها نیز از آمادگی فعالان فرهنگی برای آغاز اکران های مردی نیز به گوش می رسد که همچون سال گذشته دانشگاه های سیرجان بعنوان فعالان این عرصه فعالیت خود را آغاز می کنند اما انجمن جوانان مکی آباد سیرجان نیز بعنوان اولین بار اکران محلات را در دستور کار خود قرار داده است.

جلسه اکران مردمی جشنواره عمار سیرجان

نشست اعضای اکران مردمی فیلم عمار در مکی‌آباد سیرجانهم با حضور اعضای انجمن جوانان و اکران کنندگان شهر، برای برنامه‌ریزی جهت اکران مناسب فیلم‌های جشنواره برگزار شد.

محمد امین شاهبداغی مسئول اکران مردمی مکی آباد در این نشست با اشاره به تلاش جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای استقبال از اکران فیلم‌های عمار، گفت: ما حداقل سعی داریم امکانات را برای اکران فیلم‌های مربوط به فتنه ۸۸، در آستانه حماسه نهم دی در سطح مساجد ایجاد کنیم.

شاهبداغی افزود: امسال تلاش ما بر این است که در کنار اکران فیلم های عمار همزمان با دیگر نقاط کشور، جشنواره‌ای با اولویت موضوعات بومی در سطح شهرستان برای علاقمندان برگزار کنیم.

وی در پایان با اشاره به ارسال دو اثر به بخش «فیلم ما» ششمین جشنواره عمار، ابراز امیدواری کرد که اکران کنندگان شهرستانی هم بتوانند در مراسم افتتاحیه رسمی عمار در تهران حضور داشته باشند.

گفتنی است ششمین جشنواره مردمی فیلم «عمار»، دی ماه و همزمان با حماسه نه دی، در تهران و نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود و تاکنون فیلم های این جشنواره در محل های مختلفی مثل سینما، مسجد، مدرسه، دانشگاه، فرهنگسرا، خانه شهید، پارک، هیئت، پایگاه بسیج و… اکران شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.